بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه های خارجی خبرنگاران

به گزارش مجله خبری تیرول، درگذشت بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در رسانه های خارجی بازتاب یافت.

بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه های خارجی خبرنگاران

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبر درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم های پرسپولیس و استقلال در رسانه های خارجی بازتاب یافت.

خبرگزاری شینهوای چین در این باره نوشت، بازیکن سابق تیم ملی ایران در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

این رسانه چینی افزود، بازیکن سابق لیگ حرفه ای ایران و مدافع تیم ملی فوتبال این کشور بعد از چند روز مبارزه با بیماری کووید 19 چهارشنبه درگذشت. این مدافع سابق 43 ساله بود و روز 21 ژانویه پس از به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. انصاریان در چندین باشگاه ایران بازی کرده بود. او بین سال های 1998 تا 2007 چند بازی برای تیم ملی ایران انجام داد.

همچنین انصاریان مجری تلویزیون و بازیگر بود و در چندین فیلم ایفای نقش کرده بود. روز 27 ژانویه مهرداد میناوند دیگر بازیکن تیم ملی ایران و همکار انصاریان نیز در اثر ابتلا به کووید 19 درگذشت.

سایت شبکه رادیویی دویچلند فانک آلمان نیز خبر درگذشت انصاریان را منتشر کرد و نوشت دومین بازیکن سابق تیم ملی ایران نیز در اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

این سایت نوشت، طی یک هفته اخیر دومین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت. این بازیکن 43 ساله 6 بازی برای ایران انجام داده بود و همین طور سال ها برای پرسپولیس کنار مهدی مهدوی کیا و علی کریمی بازیکنان سابق بوندسلیگا بازی کرده بود.

از شیوع کرونا در این سال گذشته بیش از 58 هزار نفر در ایران جان خود را از دست داده اند و 1.4 میلیون میلیون نفر به آن مبتلا شده اند.

روزنامه لواردر کورانت هلند نیز با انتشار این خبر نوشت، علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران که 6 بازی ملی در کارنامه داشت در43 سالگی در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

همچنین سایت تراز اسلواکی هم خبر در گذشت انصاریان را بازتاب داد و نوشت، مدت کوتاهی پس از درگذشت مهرداد میناوند، ایران دومین بازیکن سابق خود را در از دست داد.

این سایت نوشت انصاریان با پیراهن باشگاه پرسپولیس در کنار بازیکنان معروفی مانند علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بازی کرده بود.

سایت رومانیایی ادوارول هم با انتشار این خبر تلخ نوشت دومین بازیکن سابق تیم ملی ایران طی هفته گذشته اخیر درگذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1565

به "بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه های خارجی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه های خارجی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید