بازار خودرو در انتظار ابلاغ قیمت های جدید، خودروهای احتکار شده وارد بازار شد

به گزارش مجله خبری تیرول، هنوز قیمت جدید خودروهای داخلی رسماً به شرکت های خودروساز ابلاغ نشده اما تا همین جا هم دلالانی که برای سودهای میلیونی خودرو احتکار نموده بودند، امروز مجبور به فروش خودرو با قیمت پایین تر هستند.

بازار خودرو در انتظار ابلاغ قیمت های جدید، خودروهای احتکار شده وارد بازار شد

تسنیم: بعد از چانه زنی بسیار در نهایت قیمت های جدید خودرو مصوب شد و محصولات ایران خودرو در کارخانه فقط مجوز افزایش 10 درصدی و محصولات سایپا هم مجوز رشد 23 درصدی قیمت را کسب کردند. در این میان سود فروش خودرو در بازار هم 10 درصد در نظر گرفته شد.

اعلام این ارقام باعث شد بازار خرید و فروش خودرو که در طول یک ماه اخیر رکوردهای مختلفی را در افزایش قیمت ها تجربه نموده بود با کاهش قیمت و حتی توقف معاملات روبه رو گردد.

در حال حاضر دو روز از تصویب قیمت های جدید می گذرد و خودرو همچنان فرایند کاهشی قیمت را تجربه می نماید. به اعتقاد فعالان بازار طی روزهای اخیر خودروهای داخلی با کاهش 30 میلیون تومان و خودروهای مونتاژی با کاهش 80 میلیون تومانی قیمت روبه رو شده است .

البته هنوز قیمت خودروهای داخلی رسماً به شرکت های خودروساز ابلاغ نشده تا بازار با نرخ های با ثبات روبرو گردد اما دلالانی که برای سودهای میلیونی خودرو احتکار نموده بودند امروز مجبور به فروش خودرو آنهم با قیمت پایین هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1062

به "بازار خودرو در انتظار ابلاغ قیمت های جدید، خودروهای احتکار شده وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خودرو در انتظار ابلاغ قیمت های جدید، خودروهای احتکار شده وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید