اونای امری: امیدوارم داور برای لیورپول 2 پنالتی نگیرد!

به گزارش مجله خبری تیرول، اونای امری مشتاقانه در انتظار بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول در استادیوم آنفیلد است.

اونای امری: امیدوارم داور برای لیورپول 2 پنالتی نگیرد!

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: هر بازی یک رقابت بزرگ است و باید خودمان را آماده کنیم. موظفیم به راهمان ادامه دهیم. برای بازی شنبه روحیه خوبی داریم و بازیکنان آماده هستند با انگیزه زیاد برای انجام کاری مهم به میدان بروند. آنفیلد استادیومی بزرگ با جو بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: مایلم هر بازی را در استادیوم شگفت انگیز خودمان برگزار کنیم اما به هر حال باید خارج از خانه هم بازی کنیم و با تیم های بزرگ و پر طرفدار روبرو شویم. فکر می کنم انگیزه ما برای بازی مقابل لیورپول بسیار زیاد است. طرفداران آرسنال به ما یاری خواهند کرد. این جدال با بازی مقابل برنلی متفاوت خواهد بود چرا که تیم متفاوتی در مقابلمان واقع شده است.

امری گفت: رقیب از تاکتیک های مختلفی استفاده خواهد نمود اما می خواهیم نشان دهیم درحال حاضر چه تیمی هستیم. فردا درمورد حضور ژاکا و اوزیل در بازی تصمیم خواهم گرفت. امروز آنها تمرین کردند. می دانم برخی از بازیکنان احتیاج دارند به فرم خوب خود برگردند و به طور کامل تمرین نمایند تا به بهترین فرم خود برسند. درمورد برخی بازیکنان برای بازی مقابل لیورپول خوشبین هستم اما نمی خواهم زود تصمیم گیری کنم و به شما بگویم چگونه خواهیم بود.

سرمربی آرسنال مطرح کرد: فکر می کنم اوزیل احتیاج دارد تا به فرم خوب خود برگردد و همچنین درحال انجام تمرینات عادی با تیم است. این اولین گام برای رسیدن به فرم خوب است. واقعا در صندلی خیلی خوبی قرار داریم ولی فقط 2 مسابقه در لیگ برتر انجام داده ایم. باید در 36 بازی دیگر به میدان برویم. می توانیم نسبت به بازی با لیورپول خوشبین باشیم. فرصت مناسبی برای نشان دادن خودمان داریم. بازی با لیورپول در آنفیلد ترسناک است و ترجیح می دادیم فعلا با آنها روبه رو نشویم. امیدوارم داور 2 پنالتی برای آنها نگیرد!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 332

به "اونای امری: امیدوارم داور برای لیورپول 2 پنالتی نگیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: امیدوارم داور برای لیورپول 2 پنالتی نگیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید