احیای زاینده رود تنها راه حل رونق کسب و کار در اصفهان است

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در پی بازگشایی آب زاینده رود شاهد ورود گردشگران زیادی به اصفهان بودیم و در 20 روز بازگشایی زاینده رود بر همگان ثابت شد که چگونه با جریان آب زنده رود چرخه گردشگری و به دنبال آن چرخه اقتصاد اصفهان می چرخد.

احیای زاینده رود تنها راه حل رونق کسب و کار در اصفهان است

وی با بیان اینکه خشکی زاینده رود نقش زیادی در صنعت گردشگری اصفهان گذاشته و اثرات منفی آن بر تمامی کسب و کارها و بازار وارد شده است، ادامه داد: تمام کوشش اتاق بازرگانی بر سه اصل مهم توجه به آب و احیای زاینده رود و توسعه فرودگاه و راه آهن است چراکه این اصول فراهم کننده توسعه پایدار در اصفهان است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام اینکه صادرات یکی از محورهای مهم کاری اتاق بازرگانی است، ادامه داد: ما در طی این سالها مراکز رشد و شورای تبادل نظر را راه انداختیم و کمیته اقتصاد مقاومتی را ادر اتاق بازرگانی یجاد کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه آب تنها حرف نزدیم بلکه هر جا رفتیم مطالبه مردم اصفهان را به گوش مسئولان رساندیم، اضافه کرد: ما نباید اجازه می دادیم که طرح بن - بروجن اتفاق بیفتد و در ادامه به دنبال اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس باشیم.

سهل آبادی اضافه کرد: مطالبه یک هزار میلیارد و 800 میلیون تومانی تامین اجتماعی تنها با پشتکار اتاق بازرگانی اصفهان به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عمده رکود سنگین بازار اصفهان جدای از مسائل خارجی خشکی زاینده رود است به طوری که دو و نیم میلیون توریست را به 700 هزار تا کاهش داده است در حالیه حضور همان توریست داخلی هم باعث تحرک در بازارهای شهر اصفهان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 166

به "احیای زاینده رود تنها راه حل رونق کسب و کار در اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای زاینده رود تنها راه حل رونق کسب و کار در اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید