اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال شش روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاع داد.

اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

مهرداد سهرابی از اتصال یک هزار و 161 خانوار روستایی در شهرستانهای نی ریز، فسا، خنج و رستم با جمعیت چهار هزار و 54 نفر در یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات فارس، سهرابی تعداد روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این شهرستانها را شش روستا برشمرد و مطرح کرد: روستای بنه کلاغی از توابع شهرستان نی ریز، روستای گهرآباد از توابع شهرستان فسا، روستای باغان از توابع شهرستان خنج و روستاهای دشت، بلوط اسدی و اندرگرد چشمه بری از توابع شهرستان رستم روستاهای جدیدی هستند که با تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع (USO) به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول مجهز شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می نماید، مطرح کرد: اینترنت پرسرعت در واقع در روستاها به عنوان ابزار و محرکی برای رشد عمل و به وسیله فراهم کردن جنبه های رفاهی بیشتر به وسیله دسترسی به خدمات اجتماعی و دولتی، زمینه تقویت اجتماعی و مالی را در این مناطق فراهم می نماید.

سهرابی امکان بهره مندی از آموزش های آنلاین و الکترونیکی، ایجاد فرصت های کارآفرینی و اشتغال بیشتر به وسیله ارتباط با سایر نقاط، امکان بازاریابی برای محصولات تولیدی در روستا و رونق بوم گردی به وسیله معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی را از دیگر مزایای اتصال روستاها به شبکه پهن باند ارتباطی و اینترنت پرسرعت بر شمرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1512

به "اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 6 روستای فارس به اینترنت پرسرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید