ابلاغ آیین نامه حمایت از خاتمه نامه های فوق لیسانس و دکتری ICT

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان یکی از اقدامات این پژوهشگاه را در سال 1401 حمایت از انتها نامه های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد و گفت: آئین نامه های مربوط به حمایت از انتها نامه های مذکور، تا انتها فروردین ماه آنالیز و ابلاغ شد.

ابلاغ آیین نامه حمایت از خاتمه نامه های فوق لیسانس و دکتری ICT

وی با اشاره به تبیین برنامه های سال 1401 پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکالیف هر یک از بخش های پژوهشی و اداری این پژوهشگاه را به تفکیک ابلاغ و بر لزوم توجه به زمانبندی پروژه ها و اجرای آنها در قالب زمانبندی های معین شده تاکید نمود.

یزدانیان گفت: با توجه به سیاست های وزیر ارتباطات و لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر پژوهشی و پژوهشگران، باید بر این موضوع متمرکز باشیم که پروژه های مصوب و در حال اجرای این پژوهشگاه در قالب زمانبندی خود به اتمام برسد و در جلسات هفتگی کنترل پروژه، فرایند اجرا پیگیری گردد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرط موفقیت برنامه های این پژوهشگاه را پیگیری و پایش مداوم دانست و افزود: در حوزه پیگیری نیازمند به دقت بیشتری هستیم و همه مدیران مجموعه نیز ملزم به پاسخگویی موارد پیگیری هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2108

به "ابلاغ آیین نامه حمایت از خاتمه نامه های فوق لیسانس و دکتری ICT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ آیین نامه حمایت از خاتمه نامه های فوق لیسانس و دکتری ICT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید