آمادگی وزارت ورزش برای تخصیص فضاهای ورزشی برای برگزاری کنکور

به گزارش مجله خبری تیرول، وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث های مربوط به کنکور در هیئت دولت گفتم آمادگی داریم همه فضاهای ورزشی خود را در اختیار قرار دهیم.

آمادگی وزارت ورزش برای تخصیص فضاهای ورزشی برای برگزاری کنکور

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز (دوشنبه 20 مرداد) در نشست وزرای کشور و ورزش و جوانان با مجمع سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان در دولت یازدهم و دوازدهم از 100 به 3 هزار و 200 رسیده امروز به یک شخصیت حقوقی پیدا کرده اند.

وی، توسعه نهادهای مدنی که موجب توسعه حضور مردم است را یکی از شاخصه های جامعه مردمسالار دینی دانست و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی پس از 41 سال به همه دنیا اثبات کرده می شود یک حکومت دینی داشت و احزاب و گروه ها هم در زیر سایه آن فعالیت کنند و نهادهای مدنی و سازمانهای مردم نهاد به فعالیت های خود بپردازند و در توسعه کشور نقش داشته باشند.

سلطانی فر با بیان اینکه موتور محرکه توسعه هر جامعه جوانان آن هستند، اظهار کرد: اگر در جامعه ای جوانان آن در صحنه باشند می تواند رشد توسعه سریعتر باشد. در بیانیه گام دوم هم محور تمام فعالیت ها را جوانان قرار داده اند، بر این باور هستیم تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بتوانیم جوانان را در عرصه های مختلف بکار گیریم.

وزیر ورزش و جوانان شرح داد: ما مدیران آینده کشور را در سازمان های مردم نهاد تربیت می کنیم، ما در این سازمان ها 1 میلیون جوان داریم، در این سالها هر جایی که نیاز بوده این جوانان عاشقانه وارد شده اند و آمادگی دارند در همه صحنه های حاکمیت ملی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: در بحث های مربوط به کنکور در هیات دولت گفتیم آمادگی داریم همه فضاهای ورزشی خود را در اختیار قرار دهیم و هم یک جمع یک میلیون نفری به کمک برگزاری آن بیایند.

سلطانی فر گفت: نقش نهادهای مدنی در امنیت سیاسی در تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست، از میان 1 میلیون نفر از جوانان مردم نهاد در اتفاقات سال های 96 و 98 حتی یک نفر دستگیر، زخمی و حضور نیافته است.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: درخواست ما همکاری بیشتر استانداران با جوانان سازمان های مردم نهاد است. تلاش کردیم مراکز شکوفایی و شناسایی استعدادها را در استان ها انجام دهیم.

سلطانی فر افزود: امروز 400 دفتر در کشور خدمات خوبی به زوج های جوان می دهند. همچنین خانه های جوانان ما در سال 93 صفر بوده و الان به 113 دفتر رسیده، اما تصمیم داریم به 200 دفتر برسد.

وزیر ورزش و جوانان درباره وام ازدواج گفت: امسال تسهیلات ازدواج به 50 میلیون تومان برای هر کدام از زوجین تخصص می یابد.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1282

به "آمادگی وزارت ورزش برای تخصیص فضاهای ورزشی برای برگزاری کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت ورزش برای تخصیص فضاهای ورزشی برای برگزاری کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید