آلمان با کمبود بحرانی بیش از 50 قلم دارو روبرو است، شرکت های بیمه می توانند پول بیشتری برای داروهای بچه ها بپردازند (تور ارزان آلمان)

به گزارش مجله خبری تیرول، دولت آلمان روز سه شنبه اعلام نمود به شرکت های بیمه اجازه خواهد داد پول بیشتری برای داروهای بیماری های بچه ها بپردازند که عرضه آن در این کشور دچار کمبود شده است.؛

آلمان با کمبود بحرانی بیش از 50 قلم دارو روبرو است، شرکت های بیمه می توانند پول بیشتری برای داروهای بچه ها بپردازند (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس آلمانی ها در هفته های خیر در یافتن داروهای اساسی مانند داروهای مسکن دچار مشکل شده اند که ناشی از تنگناهای روند تحویل دارو و تقاضای بیش از حد معمول برای داروها است.

کارل لوترباخ، وزیر بهداشت آلمان گفت شرکت های بیمه که چارچوب اصلی نظام بهداشت عمومی آلمان را تشکیل می دهند، خواهد توانست تا بیش از 50 درصد بیش از حد قاونی مشخص شده برای داروهای بدون پتنت (ژنریک) بپردازند. اگر چنین داروهای در دسترس نبودند، این شرکت ها می توانند هزینه داروهای گران قیمت تر دارای برند یا داروهای مایع که مصرف آن برای بچه ها نسبت به قرص مرجح است، تامین نمایند.

آلمان که در آن قیمت هایی که شرکت های بیمه برای داروهای ژنریک می پردازند، تثبیت شده است، بازاری با جذابیت کمتر نسبت به کشورهای همسایه مانند هلند برای شرکت های داروسازی است.

لوترباخ گفت آلمان بعلاوه کوشش خواهد نمود مشکل کمبود آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد سرطان را با دادن ترجیح های مالی به شرکت های تولیدنماینده اجزای اصلی این داروها در اتحادیه اروپا و ملزم کردن آنها به انبار کرن داروهای مورد احتیاج برای چند ماه مصرف حل نماید.

مقامات آلمان می گویند این کشور با کمبود بحرانی بیش از 50 قلم دارو روبرو است که اغلب آنها داروهای ژنریک هستند. این مشکل ناشی از حاشیه اندک سود بعضی از داروها، تمرکز شرکت های توزیع نماینده دارو در گروهی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا، افزایش تقاضا و موضوعات مربوط به کنترل کیفیت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2263

به "آلمان با کمبود بحرانی بیش از 50 قلم دارو روبرو است، شرکت های بیمه می توانند پول بیشتری برای داروهای بچه ها بپردازند (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان با کمبود بحرانی بیش از 50 قلم دارو روبرو است، شرکت های بیمه می توانند پول بیشتری برای داروهای بچه ها بپردازند (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید