آشوری: فدراسیون کاراته را بدون ریالی بدهی تحویل می دهم، برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم

به گزارش مجله خبری تیرول، دبیر فدراسیون کاراته گفت: در این مدت برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم، حقوق کادر فنی و قهرمانان هر چند ناچیز پرداخت شد.

آشوری: فدراسیون کاراته را بدون ریالی بدهی تحویل می دهم، برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم

به گزارش خبرنگاران، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته پس از خاتمه مجمع فدراسیون گفت: بعد از اینکه از سوی وزارت ورزش مورد اعتماد قرار گرفته و به عنوان سرپرست انتخاب شدم، بدون نایب رئیس و دبیر و تنها با حمایت و همکاری کارکنان فدراسیون بهرمند شدم.

وی اضافه نمود: کوشش داشتم که مجمع بدون کوچک ترین حاشیه ای برگزار گردد و از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم. اعضای مجمع می توانند به این موضوع شهادت بدهند و کوششم این بود که فلسفه مجامع اجرایی گردد که همین طور هم شد.

آشوری توضیح داد: در این مدت سه اعزام داشتیم که با درخشش تمامی اعضای تیم ملی و کادر فنی نتایج بسیار خوبی کسب شد. در این مدت برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم، حقوق کادر فنی و قهرمانان هر چند ناچیز پرداخت شد.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه اکنون فدراسیون را بدون ریالی بدهی تحویل می دهم گفت: پس از پرداخت حقوق و پاداش همه کارکنان، پاداش مدال آوران و مبلغی در حساب فدراسیون، می توانم با فراغ بال مدیریت فدراسیون را تحول رئیس آینده بدهم و همچنان در خدمت جامعه پرافتخار کاراته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 176

به "آشوری: فدراسیون کاراته را بدون ریالی بدهی تحویل می دهم، برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوری: فدراسیون کاراته را بدون ریالی بدهی تحویل می دهم، برای دریافت پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید