آزمون های پایانی حضوری است، 68 درصد اساتید دو دز را تزریق نموده اند

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی نتایج خوداظهاری دانشجویان و اساتید درباره واکسیناسیون، زمان شروع آموزش حضوری و شرایط برگزاری امتحانات را خاطرنشان کرد.

آزمون های پایانی حضوری است، 68 درصد اساتید دو دز را تزریق نموده اند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی آدمی، درباره آخرین شرایط آموزش حضوری دانشجویان این دانشگاه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده آموزش حضوری دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1399 و 1400 و بعلاوه دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی ورودی های 1399 و 1400، از هفته اول آذرماه (6 آذر) شروع می گردد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به نگرانی ها درباره اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه های دانشگاه گفت: یکی از مهمترین چالش های آموزش حضوری، ارائه تسهیلات رفاهی و خوابگاهی به دانشجویان غیربومی است که بر اساس گزارش معاونت دانشجویی تعداد دانشجویان غیربومی گروه های هدف 373 نفر است و ظرفیت خوابگاه ها در شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی هزار و 722 اعلام شده است؛ بنابراین مسئله ای از حیث اسکان دانشجویان غیربومی در فاز اول آموزش حضوری وجود ندارد.

نتایج خوداظهاری اساتید درباره واکسیناسیون

وی در ادامه واکسیناسیون کامل هر دو دز گروه هدف اعم از کارمندان و دانشجویان را یکی از الزامات آموزش حضوری بیان کرد و گفت: بر اساس پرسشنامه خوداظهاری اساتید و بنا بر گزارش مرکز یادگیری الکترونیک، 958 نفر معادل 93 درصد اساتید واکسن دریافت نموده اند و 71 نفر معادل 7 درصد اساتید واکسن نزده اند. بعلاوه 68 درصد اساتید دو دز واکسن و 25 درصد اساتید یک دز را دریافت نموده اند. در مجموع هزار و 29 نفر به این پرسشنامه پاسخ داده اند.

12 درصد دانشجویان واکسن نزده اند

آدمی به آمار واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علامه بر اساس خوداظهاری آن ها اشاره نمود و گفت: 8 هزار و 688 دانشجو به پرسشنامه واکسن پاسخ داده اند که 88 درصد دانشجویان یعنی 7 هزار و 632 نفر واکسن زده اند و 12 درصد واکسن نزده اند. بعلاوه از این تعداد 56 درصد یعنی 4 هزار و 881 نفر که دو دوز واکسن را دریافت نموده اند و 36 درصد معادل 2 هزار و 571 نفر یک دز واکسن تزریق نموده اند.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و تامین اقلام بهداشتی برعهده معاونت دانشجویی و مرکز بهداشت دانشگاه است، توضیح داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحله تدوین و تصویب پروپوزال، انتها نامه و رساله هستند به صورت دوره ای با توجه به ظرفیت به جای مانده خوابگاه ها اسکان داده می شوند و امکان حضور در فضا های آموزشی برای آن ها فراهم است.

شرط اسکان دانشجویان غیرایرانی در خوابگاه ها

وی در ادامه گفت که دانشجویان غیرایرانی گروه های هدف (دانشجویان دکتری و دانشجویان رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی) در صورت واکسیناسیون کامل در خوابگاه ها اسکان داده می شوند.

جلسات دفاع از رساله های دکتری حضوری است

این مقام مسئول دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه جلسات دفاع از رساله های دکتری به صورت حضوری خواهد بود، گفت: جلسات دفاع از انتها نامه های ارشد نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آزمون جامع دکتری در نیمسال اول هم حضوری برگزار می گردد

آدمی با بیان اینکه آزمون های انتهای دانشجویان گروه های هدف به صورت حضوری برگزار خواهد شد، توضیح داد: آزمون جامع در نیمسال اول تحصیلی 1400-1401 مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار می گردد. کلاس ها و امتحانات سایر دانشجویانی که مشمول نیستند، مثل نیمسال گذشته به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در صورت تقاضا برای برگزاری بعضی کلاس ها در سایر مقاطع تحصیلی به صورت حضوری حسب اعلام رئیس دانشکده، با تایید معاونت آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1986

به "آزمون های پایانی حضوری است، 68 درصد اساتید دو دز را تزریق نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های پایانی حضوری است، 68 درصد اساتید دو دز را تزریق نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید