5 روش برای شناسایی پاوربانک های برتر

به گزارش مجله خبری تیرول، زندگی امروز/ هر چقدر به باتری گوشی خود ایمان داشته باشید، در زمان و مکانی حساس پشت شما را خالی می نماید. حال فرقی نمی نماید ظرفیت باتری شما زیاد باشد، سریع شارژ گردد و یا از قابلیت های ذخیره باتری بهره ببرد.

5 روش برای شناسایی پاوربانک های برتر

به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، هر چقدر به باتری گوشی خود ایمان داشته باشید، در زمان و مکانی حساس پشت شما را خالی می نماید. حال فرقی نمی نماید ظرفیت باتری شما زیاد باشد، سریع شارژ گردد و یا از قابلیت های ذخیره باتری بهره ببرد. به همین خاطر گجتی به نام پاوربانک به بازار آمد که سریع فراگیر شد و حتما شما هم آن را می شناسید ولی اگر قصد خرید آن را داشته باشید، با کلی اعداد مختلف، برندهای تازه وارد و قیمت های متنوع روبرو می شوید که کار را کمی سخت می نماید. به خاطر همین بهتر است بدانید دقیقا باید به چه چیزی توجه کنید.

1. مقدار

همواره موقع خرید، برخی افراد به خاطر ظرفیت بیشتر سراغ مدل های عظیم تر می فرایند. مدل هایی که در بیشتر مواقع فلسفه قابل حمل بودن این گجت را زیر سوال می برند. به علاوه مدل های کوچک ظرفیت کمی دارند و ممکن است نتوانند به احتیاج شما پاسخ بدهند. اگر اهل مسافرت و مسیرهای طولانی هستید و مدت زمان زیادی به منبع برق دسترسی ندارید، مدل های عظیم تر را بگیرید ولی در غیر این صورت حتما کوچک ترها را انتخاب کنید زیرا سریع شارژ شده و حتی در جیب شلوار جین شما به راحتی جای می گیرند.

2. ظرفیت

پاوربانک هایی تا ظرفیت 20 هزار میلی آمپر هم در بازار موجودند ولی آیا این علتی بر بهتر بودن شان می گردد؟ جواب خیر است. اول این که پاوربانکی با این ظرفیت نجومی، زمان زیادی برای شارژ شدن می گیرد و ممکن است به جایی برسید که یک روز در میان شارژ نموده و بهره ببرید. به علاوه تجربه ثابت نموده است برندهای نو این حوزه به همان مقداری که می گویند ظرفیت ندارند و حداقل 20 درصد از عدد را دروغ می گویند. خلاصه پیشنهاد می گردد از برندی معتبر، ظرفیت متوسطی را بگیرید.

3. آمپر

پاوربانک ها آمپرهای مختلفی از جمله 1، 2 و 5 آمپر دارند. تمام تبلت ها و بیشتر گوشی های نو با ظرفیت بیش از سه هزار میلی آمپر احتیاجمند قدرت 2 آمپر به بالا هستند. یعنی اگر از مدل 1 آمپر برای شارژ این مدل ها بهره ببرید، ممکن است در چند روز آینده بتوانید شاهد عدد 100 درصد باشید!

4. چیپست

برخی از مدل های پاوربانک دارای چیپست خاصی هستند که می تواند نوع شارژ شدن وسیله را با توجه به مقدار باتری معین کند. یعنی فرضا وقتی گوشی خاموش است با آمپر کمتری آغاز نموده و در ادامه به نهایت قدرت شارژ خود می رسد و وقتی به آخر کار رسید دوباره ولتاژ را کم می نماید. این روش معمولا برای شارژرهای سریع استفاده می گردد و توصیه می کنیم حتما در پی آن باشید.

5. باتری

در حقیقت هر شرکت باتری لیتیومی خاص خود را می زند که بتواند ظاهری متفاوت ایجاد کند. به خاطر همین بسیاری از این باتری ها استاندارد درست و حسابی ندارند. متاسفانه نمی توان شرکت سازنده باتری را به راحتی تشخیص داد و به همین علت حتما نظرات مردم را بخوانید. ضمناً باتری پاوربانک ها معمولا تا 500 بار شارژ به خوبی جوابگوست و بعد از آن ظرفیتش به تناوب کم می گردد. پس سعی کنید خیلی هزینه زیادی روی پاوربانک نکنید زیرا به زودی باید عوض گردد.

منبع: زندگی روز
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1830

به "5 روش برای شناسایی پاوربانک های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش برای شناسایی پاوربانک های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید