4 اپلیکیشن برتر برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11

به گزارش مجله خبری تیرول، ما برای ارسال و دریافت ایمیل در هر سیستم عاملی راه های مختلفی در اختیار داریم. بعضی از افراد ترجیح می دهند تا به وسیله مرورگر دستگاه وارد ایمیل شخصی خود بشوند و کارهای خود را مدیریت نمایند. بعضی دیگر نیز به عنوان مثال اپلیکیشن ها را برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز انتخاب می نمایند.

4 اپلیکیشن برتر برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11

اپلیکیشن های زیادی برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11 وجود دارد. با این وجود ما تعدادی از آن ها را آنالیز کردیم و کوشش کردیم تا برترین موارد را شناسایی کنیم. از آن جایی که ویندوز 11 هنوز هم برای افراد تازگی دارد، معرفی این اپلیکیشن ها برای کاربران این سری از ویندوز نیز قطعا کاربردی خواهد بود.

1) Microsoft Outlook

بیش از دو دهه است که Microsoft Outlook یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های ایمیل در سراسر دنیا محسوب می گردد. در واقع Outlook به شکلی قدرتمند طراحی شده تا از یک کاربر ساده گرفته تا مدیر یک مجموعه بزرگ، همگی بتوانند از آن به خوبی استفاده و ایمیل های خود را مدیریت نمایند.

احتمالا می دانید که Microsoft Outlook نیز عضوی از مجموعه بزرگ Microsoft 365 است. در نتیجه برای استفاده از این پلتفرم احتیاج به خرید اشتراک Microsoft 365 خواهید داشت. گفتنی است که Outlook دارای یک رابط کاربری ساده و زیباست که به راحتی می توانید آن را سفارشی سازی کنید. بعلاوه شما به راحتی و به همان شکل که دوست دارید، می توانید ایمیل های خود را دسته بندی و مدیریت کنید.

یکی از امکانات جالب این پلتفرم ویژگی Quick Steps است که شما کارهای پرتکرار خود را در آن تنظیم می کنید تا Microsoft Outlook آن ها را به صورت اتوماتیک مدیریت کنید. دقت داشته باشید که برای خرید این سرویس چندین گزینه پیش رو خواهید داشت و شما باید با توجه به احتیاج خود و قیمت سرویس مربوطه، یکی را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

2) eM Client

اگر شما هم دوست دارید از برنامه هایی بهره ببرید که بیشترین امکان سفارشی سازی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، eM Client مناسب شماست. رابط کاربری آن به صورت مدرن طراحی شده اما کار با آن هنوز هم بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های مفید eM Client ابزار ترجمه داخلی آن است که به ما ایرانیان برای درک بهتر ایمیل های خارجی زبان یاری می نماید. بعلاوه این اپلیکیشن قابلیت ارسال پیغام اتوماتیک را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. در عین حال شما می توانید تمامی پیغام های دریافتی خود را در آن دسته بندی و سازمان دهی کنید.

از مزایای دیگر این اپلیکیشن می توان به قابلیت تقویم آن اشاره نمود که با ابزارهایی همانند زوم و مایکروسافت تیمز و گوگل میت نیز سازگار است و شما به راحتی می توانید جلسات خود را در آن ها تنظیم کنید. این پلفترم قطعا امکانات بیشتری نسبت به رقابای خود در اختیار کاربران قرار می دهد، اما بعضی از افراد همچنان از آن استفاده نمی نمایند!

برنامه eM Client برای استفاده شخصی رایگان است اما بعضی از امکانات آن تنها مختص به نسخه پرمیوم هستند. اگر شما هم یک کسب و کار را مدیریت می کنید و یا این که به تمامی امکانات موجود در این پلفترم احتیاج دارید، بهتر است که به سراخ خرید نسخه پرمیوم آن بروید.

3) Windows Mail

Windows Mail که یک اپلیکیشن ساده برای مدیریت ایمیل هاست، در ابتدا برای ویندوز 10 معرفی گردید. همین ساده بودن آن باعث شد تا در بین کاربرانی که استفاده خاصی از ایمیل خود ندارند نیز محبوب گردد. نام این اپلیکیشن در ویندوز 11 به Mail تغییر پیدا کرد، اما از نظر امکانات هیچ تفاوتی با نسخه ویندوز 10 خود ندارد.

برنامه Windows Mail به معنای واقعی کلمه یک سرویس گیرنده ایمیل است که ایمیل های شما را به شیوه ای ساده و با کاربری آسان مدیریت می نماید. در عین حال شما امکان سفارشی سازی بعضی موارد را نیز در آن دارید. این اپلیکیشن تقریبا با تمامی سرویس های ارائه دهنده ایمیل سازگار است و تا به امروز گزارش خاصی از عدم سازگاری آن با یک سرویس خاص دریافت نشده است.

اپلیکیشن Windows Mail در مقایسه به دو مورد قبلی امکانات کمتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به همین علت است که کاربران عادی به صورت قاطع آن را انتخاب می نمایند. پس بهتر است بدانید که اگر برای مدیریت ایمیل های خود به امکانات خاصی احتیاج دارید، این برنامه به هیچ وجه مناسب شما نیست.

این اپلیکیشن برای استفاده در ویندوز 11 کاملا رایگان است و در همه سیستم ها از قبل به صورت پیش فرض نصب شده است. پس تنها احتیاج است تا به بخش جستجوی ویندوز 11 بروید و کلمه Mail را جستجو کنید. سپس این اپلیکیشن را باز کنید و وارد حساب کاربری خود و در واقع همان ایمیل خود شوید. به همین راحتی!

4) The Bat

به عنوان اولین نکته باید به امنیت فوق العاده اپلیکیشن The Bat اشاره کنم. این برنامه از رمزگذاری سراسری برای امنیت بیشتر ایمیل های شما بهره می برد. از موارد پرطرفدار The Bat می توان به استفاده همزمان از چند ایمیل اشاره نمود. رابط کاربری این اپلیکیشن به راحتی قابل شخصی سازی است و شما با چند کلیک ساده می توانید این کار را انجام دهید.

The Bat فیلترهای خاصی را طراحی نموده تا کاربران بتوانند به آسانی ایمیل های خود را مدیریت و سازماندهی نمایند. این اپلیکیشن یک نوار منوی خاص دارد تا شما بتوانید به همه چیز در هر حالتی دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید بیشتر کاربرانی که تعداد ایمیل دریافتی آن ها در طی روز بالاست، از The Bat استفاده می نمایند.

متأسفانه امکانات کامل این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار ندارد و تنها نسخه آزمایشی با امکانات بسیار محدود و کمی رایگان است. با این وجود شما با یک بار پرداخت و خرید این اپلیکیشن، می توانید به صورت دائمی از آن بهره ببرید. پس با کلیک با روی دکمه زیر وارد صفحه مربوطی شوید و نسخه آزمایشی و رایگان The Bat را دانلود کنید.

ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز راحت تر از گذشته!

در این مطلب کوشش کردیم تا 4 اپلیکیشن برتر در خصوص ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11 را برای شما نقد و آنالیز کنیم. حالا شما باید با توجه به احتیاج خود یکی از آن ها را دانلود و تست کنید. آیا شما اپلیکیشن دیگری را برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11 می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2207

به "4 اپلیکیشن برتر برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 اپلیکیشن برتر برای ارسال و دریافت ایمیل در ویندوز 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید