کشف 9500 کیت آزمایشگاهی از یک منزل مسکونی در تهران

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مرکز از کشف 9500 عدد کیت آزمایشگاهی غیرمجاز از یک واحد مسکونی در غرب تهران اطلاع داد.

کشف 9500 کیت آزمایشگاهی از یک منزل مسکونی در تهران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مرکز در تبادل نظر با فارس از کشف 9 هزار و 500 عدد کیت آزمایشگاهی غیرمجاز در یک واحد مسکونی در غرب تهران اطلاع داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اویل هفته جاری با دریافت خبری مبنی بر نگهداری کیت های آزمایشگاهی در یک واحد مسکونی در حوالی سعادت آباد تیمی از ماموران برای آنالیز وارد عمل شده و با شناسایی نشانی دقیق این واحد مسکونی و هویت مالک آن، نتیجه تحقیقات پلیسی را به مرجع قضائی منعکس کردند.

وی گفت: طی هماهنگی با مقام قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به همراه نماینده سازمان غذا و دارو به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این واحد مسکونی تعداد 9 هزار و 500 کیت کشف کردند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم با بیان اینکه این واحد مسکونی برابر دستور قضائی پلمب شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 6 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ مرادی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی گردید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1819

به "کشف 9500 کیت آزمایشگاهی از یک منزل مسکونی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 9500 کیت آزمایشگاهی از یک منزل مسکونی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید