تور ایتالیا ارزان: کار سخت اینتر میلان برای ماندن ستاره؛ انگلیسی ها برای خرید دست به کار شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - قرارداد هافبک کروات اینتر میلان در تابستان 2022 به انتها خواهد رسید و حالا او با پیشنهادهایی بزرگ روبرو شده است.

تور ایتالیا ارزان: کار سخت اینتر میلان برای ماندن ستاره؛ انگلیسی ها برای خرید دست به کار شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش اینتر لایو، باشگاه اینتر همواره با موضوع تمدید قرارداد دست و پنجه نرم می نماید و اینبار یکی از این مسائل این باشگاه انتها قرارداد مارسلو بروزوویچ است که در تابستان 2022 به انتها خواهد رسید. عملیات تمدید قرارداد برای اینتر میلان ممکن اما پیچیده است و البته اینتر برای اینکه خیالش راحت گردد در این میان فقط می تواند در پی جانشین احتمالی باشد که در این میان نام شوتن بازیکن بولونیا هم مطرح شده که از آتالانتا، رم، ناپولی و میلان پیشنهاد دارد.

در کنار کوشش های اینتر میلان برای تمدید قرارداد اما تیم های پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، بعلاوه تاتنهام مشتری های این بازیکن کروات هستند و البته در نار آنها باید نام نیوکاسل را هم اضافه نمود که به تازگی به وسیله صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی خریداری شده است

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور ایتالیا ارزان: کار سخت اینتر میلان برای ماندن ستاره؛ انگلیسی ها برای خرید دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کار سخت اینتر میلان برای ماندن ستاره؛ انگلیسی ها برای خرید دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید