چه می شد اگر انیمیشن های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می کشید ، کاری که لوئیز تریر کرده!

به گزارش مجله خبری تیرول، در این نقاشی های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.

چه می شد اگر انیمیشن های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می کشید ، کاری که لوئیز تریر کرده!

لوئیز تریر، نقاش و مجسمه ساز فرانسوی با الهام از شخصیت های انیمیشن های شناخته شده از استودیو جیبلی، استعداد خلاقانه خود را به برخی از محبوب ترین قهرمانان اضافه می کند.

این طرفدار میازاکی می گوید از روزی که والدینش مداد را در دستانش گذاشته اند، خط خطی می کند و آن طور که در صفحه فیس بوک خود نوشته: وقتی مردم از من می پرسند: این ایده های خلاقانه از کجا می آیند؟ من می گویم نمی دانم! … با وجود اینکه مطالعه من بیشتر وقتم را می گیرد، اما لذت نقاشی های آبرنگ هرگز مرا ر ها نمی کند.

در پایین این پست فن آرت (هنرهای ملهم از طرفداران یک فیلم، سریال یا کتاب) را ببینید.

استودیو جیبلی تعدادی از محبوب ترین و تحسین شده ترین فیلم های انیمیشن تاریخ را تولید کرده است. این استودیو در سال 1985 از طریق هایائو میزاکی، ایسائو تاکاهاتا و تهیه کنندهای به نام توشیو سوزوکی تاسیس شد.

برخی از معروف ترین فیلم های استودیو جیبلی عبارتند از: گورستان کرم های شب تاب - همسایه من توتورو - امواج اقیانوس- شاهزاده مونونوکه- شهر اشباح- قلعه متحرک هاول- افسانه شاهدخت کاگویا

این فیلم ها اغلب مضامین طبیعت، محیط زیست گرایی، بلوغ و اهمیت ارتباطات انسانی را بررسی می کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این انیمیشن ها، توجه به جزئیات در هنر پس زمینه است که اغلب دارای چشم انداز ها خیره کننده و جزئیات پیچیده است.

فیلم های استودیو جیبلی جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند را برای شهر اشباح Spirited Away در سال 2002 دریافت کرده اند. این استودیو همچنین به دلیل کمک هایش به صنعت انیمیشن و فرهنگ عامه شاخص است و طرفدارانی در سراسر جهان به سمت منحصر به فرد عاشق سبک هنری و داستان سرایی اش هستند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2298

به "چه می شد اگر انیمیشن های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می کشید ، کاری که لوئیز تریر کرده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه می شد اگر انیمیشن های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می کشید ، کاری که لوئیز تریر کرده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید