چراغ سبز پدیده ایتالیایی برای پیوستن به اینتر

به گزارش مجله خبری تیرول، بر اساس ادعای کوریره دلو اسپورت، پدیده فوتبال ایتالیا یعنی ساندرو تونالی برای پیوستن به اینتر ابراز علاقه نشان داده است.

چراغ سبز پدیده ایتالیایی برای پیوستن به اینتر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با وجود حضور برشا در قعر جدول رقابت های سری آ اما هافبک جوان و ایتالیایی این تیم یعنی ساندرو تونالی یکی از پدیده های رقابت های فصل جاری بوده است. او پیش از تعلیق رقابت ها در 23 بازی برای برشا به میدان رفت و آمار یک گل و پنج پاس گل را به ثبت رساند. عملکرد این ستاره 19 ساله تا حدی خوب بوده که بسیاری این بازیکن را با اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی آندره آ پیرلو مقایسه می نمایند.

طی هفته های گذشته اما شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی تونالی از برشا در جابجایی پیش رو به گوش رسیده است. همچنین گفته می گردد که دو تیم یوونتوس و اینتر رقابت بسیار شدیدی برای جذب این پدیده جوان دارند.

در همین رابطه کوریره دلو اسپورت ادعا می نماید که در مقطع کنونی باشگاه اینتر گوی سبقت را از بیانکونری ربوده و به جذب تونالی نزدیک تر است. همچنین بر اساس ادعای این منبع خود تونالی نیز برای پیوستن به نرآتزوری چراغ سبز نشان داده است.

به نظر می رسد که باشگاه اینتر میخواهد برای جذب تونالی رقم 50 میلیون یورو را به برشا ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1037

به "چراغ سبز پدیده ایتالیایی برای پیوستن به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز پدیده ایتالیایی برای پیوستن به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید