پنج کشتی کروز که هرگز نمی خواهید آنها را ترک کنید

به گزارش مجله خبری تیرول، سفر آبی با کشتی ها، لذت خاص خود را دارد و می تواند خاطره ای فراموش نشدنی در ذهنتان به یادگار بگذارد مخصوصا اگر آن کشتی مثل یک هتل 5 ستاره روی آب باشد! در ادامه همراه خبرنگاران به معرفی 5 کشتی لوکس و رویایی دنیا می پرداریم:

پنج کشتی کروز که هرگز نمی خواهید آنها را ترک کنید

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

MARIATHERESA SS، دانوب، اروپا: شرکت کروز بوتیک یونی ورلد می گوید که هر یک از 18 کشتی او روی آب یک اثر هنری است ،اما MARIATHERESA SSیکی از چشمگیرترین آنها است. بعد از اینکه به MARIATHERESA SS نامگذاری شد، 150 مسافر کشتی، آن را به عنوان یک کاخ وینوس به سبک باروک شناور توصیف نموده اند. هر تالار تشریفات و هر سوئیت به صورت مجزا دکوراسیون شده اند که از ویژگی های شاخص آن، سبک دکوراسیون مربوط به قرن 18 است که امپراتورها به آن صورت زندگی می نموده اند.

SANCTUARY ZEIN NILE CHATEAU، نیل، مصر: تنها شش کابین در این قایق بادبانی داهابیای سنتی وجود دارد که می توان از بین آنها یکی را انتخاب کرد، اما هر کدام از آنها به زیبایی تزیین شده اند که دوره های متفاوت تاریخ مصررا برجسته سازی می نمایند. با اسکان دادن 12 میهمان ، این قایق بادبانی یکی از کوچکترین کشتی ها به عنوان ناوگان پناهگاهی و در نوع خود اولین آنها در نیل است.

ملکه آمریکا، می سی سی پی ، آمریکا: نه تنها عظیمترین قایق رودخانه ای در جهان است بلکه ملکه امریکا پر هزینه ترین در جهان می باشد. با در نظر دریافت شش عرشه موجود در آن می توان گفت عظیمترین کشتی بخاری است که تا به امروز ساخته شده است و برای 400 مسافرش برای کشف آن از عظمت بالایی برخوردار است که دارای یک سالن گراند(عظیم) دو طبقه ، یک سالن تئاتر به سبک اپرا، سالنی برای بانوان، گالری تاون مارک و کتابخانه برای هیئت مدیره است.

SCENIC SPIRIT,MEKOONG، ویتنام /کامبوج: استخر شیکی که دارای امکانات خیره نماینده ای است و به عنوان اوج تجربه مکونگ توصیف می گردد. در سال 2016 این کشتی را به آب انداختند که دارای لبه های برشی است و شامل چهار سالن غذاخوری، سینمای سر باز و سونای بخار است. اگر بخواهیم مختصر کنیم ، این کشتی یک هتل پنج ستاره شناور است. چشمگیرترین کابین به نام سوئیت رویال پانورما حدود 80 مترمربع می باشد، عظیمترین سوئیت روی رودخانه مکانگ که دارای اتاق لباس جادار، وان حمام، و بالاتر از همه، بالکونی اختصاصی با جکوزی و تختی در آن برای دیدن بهترین مناظر کشتی می باشد.

ZAMBEZI QUEEN , CHOBE، زامبیا /بوتسوانا: یک خانه قایقی 14 سوئیتی که در رودخانه کوب در گشت و گذار است. می توان به جرات گفت که ملکه زامبزی (ZAMBEZI QUEEN) یک هتل شناور است- در حقیقت این کشتی در یک نقطه لنگر انداخته است و به عنوان یک هتل استفاده می گردد. در واقع، به تازگی دوباره به حالت کاربردی خود به عنوان یک کشتی درآمده است و در رودخانه کوبه آفریقا برای دیدن حیات وحش منطقه به گشت و گذار می پردازد.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 957

به "پنج کشتی کروز که هرگز نمی خواهید آنها را ترک کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنج کشتی کروز که هرگز نمی خواهید آنها را ترک کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج کشتی کروز که هرگز نمی خواهید آنها را ترک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید