پنج تیم در لیگ یک شانس صعود دارند

به گزارش مجله خبری تیرول،

امتیاز فعلی

پنج تیم در لیگ یک شانس صعود دارند

هفته سی و چهارم

هفته سی و سوم

هفته سی و دوم

هفته سی و یکم

نام تیم

ردیف

48

گل ریحان

ش.ماهشهر

فجرسپاسی

بادران

گل گهرسیرجان

1

47

استراحت

استقلال جنوب

ملوان

مس رفسنجان

شاهین بوشهر

2

45

استقلال جنوب

بادران

استراحت

ملوان

آلومینیوم اراک

3

43

آلومینیوم اراک

شاهین بوشهر

گل ریحان

فجرسپاسی

استقلال جنوب

4

42

گل گهرسیرجان

ش.تبریز

استقلال جنوب

کارون اروند

گل ریحان

5

سه چهار هفته به خاتمه رقابت های لیگ یک باقی مانده و پنج تیم اول جدول شانس صعود به لیگ برتر را دارند.البته که آن ها با توجه به امتیاز و بازی های پیش روی شان درصد شانس شان متفاوت است.گل گهر سییرجان، شاهین شهرداری بوشهر، آلومینیوم اراک، استقلال جنوب و گل ریحان پنج تیمی هستند که با کوچکترین لغزش و از دست دادن امتیاز شاید تمام زحمات یک فصل شان از دست برود.این جدول بازی های این پنج تیم را تا خاتمه فصل نشان می دهد.اگرچه بازی نداشتن تیم شاهین بوشهر در روز خاتمهی در نوع خود بسیار جالب است.

گل گهر 8 و شاهین 9 امتیاز می خواهند

هوادارن گل گهرسیرجان بدون شک امروز حسرت امتیازهای از دست رفت در چند بازی گذشته را می خورند که اگر چنین نشده بود آلان شاید خیال شان بابت صعود به لیگ برتر راحت بود. با این حال آن ها همچنان شانس اول صعود به لیگ برتر هستند.گل گهر تا خاتمه فصل چهار بازی دارد که طبق برنامه مسابقات باید برای برگزاری سه مسابقه از سیرجان خارج شوند.این مهم می تواند کارشان را سخت کند.اما بگوویچ برای صعود با تیمش به لیگ برتر فقط به هشت امتیاز از این چهار بازی احتیاج دارد.این در شرایطی است که تیم شاهین بوشهر در هر سه مسابقه اش به پیروزی برسد.تیم بوشهری سه بازی تا خاتمه فصل پیش رو دارد و اگر 9 امتیاز این سه امتیاز را بگیرند دیگر کاری به نتایج سایر رقبای شان ندارند.در واقع این دو تیم به نوعی تکلیف شان دست خودشان است.شاهین به ترتیب باید با مس در رفسنجان، ملوان در بوشهر و استقلال جنوب در تهران بازی کند.

رویایی سه تیم با دو مدعی

با نگاهی به حریفان پیش روی پنج مدعی صعود به لیگ برتر متوجه می شویم که سه تیم ملوان، فجرسپاسی و بادران اگرچه نه صعود می نمایند و نه کاندید سقوط هستند اما نقش زیادی در سرنوشت تیم های صعودنماینده به لیگ برتر رادارند. ملوان انزلی باید تا خاتمه فصل با تیم های شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک ، فجرسپاسی هم با تیم های گل گهر و استقلال جنوب و بادران هم باید با تیم های گل گهر و آلومینیوم اراک رو به گردد.

چهار بازی سخت گل ریحان

اگرچه بازی های گل گهر و آلومینیوم اراک سخت به نظر می رسد که همین طور هم است.اما نباید فراموش کنیم تیم گل ریحان هم کار ساده ای در پیش ندارد. آن ها باید با دوتیم مدعی سزحپوشان و گل گهر در خانه و همچنین با دو تیم انتهای جدولی کارون اروندخرمشهر و شهرداری تبریز در زمین حریف بازی کند. این 360 دقیقه برای تیم کرجی نفسگیر خواهد بود.

جدال استقلال جنوب با سه مدعی

ششاید سخت ترین قرعه برای تیم استقلال جنوب و شاگردان مهدی پاشازاده افتاده است. آن ها بعد از بازی این هفته با فجرسپاسی در سه بازی خاتمهی باید با سه مدعی روبه رو شوند.گل ریحان، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک سه تیمی هستند که هرکدام برای صعود به لیگ برتر انگیزه های بسیاری دارند. هر کدام از این بازی ها و نتایجی که در آن رقم می خورد بدون شک می تواند در سرنوشت سایر مدعیان تاثیر مستقیم بگذارد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 185

به "پنج تیم در لیگ یک شانس صعود دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج تیم در لیگ یک شانس صعود دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید