پسری که اطلاعات مریخی ها را به زمینی ها داد

به گزارش مجله خبری تیرول، شاید شما هم جزو افرادی باشید که به موجودات ناشناخته و فضایی علاقه مندید و فکر می کنید در سیارات دیگر هم زندگی وجود دارد و هر لحظه ممکن است فرستاده ای از این سیاره ها به زمین بیاید!

پسری که اطلاعات مریخی ها را به زمینی ها داد

به گزارش خبرنگاران، درهرحال اگر به خواندن این نوع مطالب و کسب اطلاعاتی درباره موجودات فضایی علاقه مندید می توانید این گزارش را بخوانید و با ماجرای عجیب پسری که ادعا می نماید از کره مریخ آمده و با سفینه ای خاص قادر به حرکت در زمان است، آشنا شوید. البته محققان زیادی مشغول تحقیق و آنالیز گفته های او هستند و هنوز مدارکی دال بر رد یا اثبات این ادعاها پیدا ننموده اند.

در یازدهم ژانویه 1996 پسر بچه ای در منطقه ولگوگراد در شهر ولژگی واقع در روسیه به جهان آمد؛ مادرش ناتاشا کیپیریانوویچ دراین باره می گوید: وقتی پسرم را به من نشان دادند با چشمانی کاملا باز به من نگاه می کرد و این به نظرم خیلی عجیب بود.

وقتی ناتاشا و پسرش از بیمارستان ماترنیتی به خانه برگشتند، رفتارهای عجیب این نوزاد که حالا بوریس نامیده می شد آغاز شد؛ این بچه هیچ وقت گریه نمی کرد و حتی درد را هم احساس نمی کرد. نکته عجیب دیگر در خصوص او این بود که بوریس از هشت ماهگی آغاز به حرف زدن کرد؛ البته نه به زبان پدرو مادرش بلکه به زبان عجیبی که برای کسی مفهوم نبود.

بوریس که به خاطر نام خانوادگی اش یعنی کیپیریانوویچ به بوریسکا معروف شد، در دو سالگی آغاز به ترسیم اشکالی با رنگ های آبی و بنفش کرد. البته توانایی های عجیب بوریسکا به همین جا ختم نشد، تمام سیارات، کهکشان ها و حتی ماه های آنها را وقتی تنها سه سالش بود، به راحتی به زبان می آورد و نکته عجیب اینجا بود که کسی این اطلاعات را به او یاد نداده بود.

ناتاشا می گوید: اول فکر می کردم پسرم از ناراحتی روانی رنج می برد اما با مطالعه و تحقیق در خصوص ستارگان با تعجب به این نتیجه رسیدم که تمام اطلاعاتی که پسرم می دهد کاملا درست هستند.

مدتی طول نکشید که آوازه این رفتار عجیب بوریسکا بین مردم پیچید و آنها درمورد توانایی های عجیب این کودک کنجکاو شدند. آنها با علاقه زیاد به ملاقات بوریسکا می آمدند و او درباره تمدن های باستانی بیگانگان برایشان صحبت می کرد. البته هیچ کسی حرف های او را باور نمی کرد.

به خاطر همین بود که پدر و مادر بوریسکا تصمیم گرفتند او را به محلی امن تر انتقال بدهند تا از دست نگاه های مشکوک دیگران خلاص شوند اما حتی این تغییر مکان هم باعث نشد که بوریسکا از حرف های عجیبش دست بردارد. کار به جایی رسید که مادرش کم کم متوجه شد که بوریسکا قبل از وقوع حادثه های تلخ ناراحت و کلافه است.

برای مثال قبل از غرق شدن زیردریایی کورسک در سال 2009 بوریسکا دائم ناراحت و سردرگم بود و می گفت اتفاق بدی در راه است اما نمی دانست این اتفاق چیست. بعد از شنیدن حمله به زیردریایی و گروگانگیری افراد آن و غرق شدن کورسک، بوریسکا گفت: می دانستم اتفاقی در راه است و مدام در درون خودم احساس سوزش عجیبی داشتم.

بوریسکا بعد از این حادثه مدعی شد که احساس می نماید حادثه دریایی بد دیگری در سال 2013 برای روسیه اتفاق می افتد. یکی از ادعاهای عجیب بوریسکا این است که او می گوید قبل از آمدن به زمین روی کره مریخ زندگی می نموده و حتی می تواند آنجا را به وضوح به خاطر بیاورد.

برای مثال یک شب که خانواده بوریس مهمانی داشتند او از همه خواهش کرد سکوت نمایند و داستان آمدن او از مریخ را بشنوند؛ بعد با تسلط کامل درباره مریخ، طریقه آمدنش به زمین و سیارات دیگر صحبت کرد و این در حالی بود که او فقط هفت سال داشت.

این سخنرانی حدود یک ساعت و نیم طول کشید اما آن قدر جالب بود که هیچ کس این صحبت ها را قطع نکرد. عجیب بود اما این کودک هفت ساله به فصاحت یک استاد نجوم با تحصیلات دانشگاهی می توانست درباره سیارات دیگر صحبت کند و این موضوع همه را شگفت زده نموده بود.

این موضوع محققان را بر آن داشت تا درمورد بوریسکا تحقیقات بیشتری بنمایند. آنها از لحظه تولد او از بیمارستان آغاز کردند اما همه چیز کاملا عادی به نظر می رسید. بین این محققان پروفسور ولادیسلاو لوگونکو یکی از افرادی است که روی رفتارهای عجیب این پسر تحقیق نموده. او معتقد است: تئوری ای وجود دارد که مغز انسان را به دو قسمت تقسیم می نماید؛ یکی حافظه کنترل کار و دیگری که مهم تر است توانایی حافظه انسان در به خاطر سپردن تمام تجربیات گذشته، احساسات و افکار است. به عقیده این پروفسور همه انسان ها قادر به ارتباط با موجودات فضایی به وسیله کانال انرژی هستند و بوریسکا پیروز شده این ارتباط را برقرار کند.

ولادیسلاو می گوید که به جز بوریسکا، چند کودک دیگر را هم در چین، هند و ویتنام مشاهده نموده و با تحقیق درباره آنها به این نتیجه رسیده که دی ان ای این بچه ها پیچش عجیبی دارد که با دیگران فرق دارد. او معتقد است اگر تعداد این بچه ها روی کره زمین بیشتر گردد حتی قادر به تغییر تمدن انسان ها هم خواهند بود.

بوریسکا در این مدت از تیررس رسانه ها و خبرنگارها هم دور نمانده و آنها مصاحبه های مختلفی با او انجام داده اند؛ متن گفت وگوی یک خبرنگار روسی را درمورد این تجربیات عجیب با بوریسکا در ادامه بخوانید:

بوریس، آیا تو واقعا طبق گفته مردم در مریخ زندگی نموده ای؟

بله، درست است. وقتی من آنجا بودم جنگی در آنجا رخ داد و من و یکی از دوستانم مجبور شدیم با سفینه برای مدت زیادی پرواز کنیم. در زمان حرکت کردیم و تا نزدیک جو زمین آمدیم. ما علاقه شدیدی به آشنایی با نحوه زندگی زمینیان داشتیم. سفینه ای که در مریخ ساخته شده بسیار پیچیده است و قادر به پرواز در تمام زمان ها و مکان هاست.

آیا روی کره مریخ زندگی وجود دارد؟

بله، وجود دارد اما مریخ در لایه های جو گم شده است. هنوز زندگی در مریخ وجود دارد. آنها زیر سطح کره زندگی نموده و گاز کربنیک تنفس می نمایند.

اهالی مریخ چه شکلی دارند؟

آنها بسیار بلندقد هستند- حدود هفت متر- و از توانایی های ذهنی بالایی برخوردارند. آنها نسبتا جوانند و میانگین سنی شان 30 تا 35 سال است.

آیا تنفس گازکربنیک به جای اکسیژن سخت نیست؟

وقتی در این بدن هستم مجبورم اکسیژن تنفس کنم زیرا این بدن برای زنده ماندن به اکسیژن احتیاج دارد ولی در کل، مریخی ها تنفس اکسیژن را نمی پسندند.

بوریس، چرا انسان ها بیمار می شوند و تو بیمار نمی شوی؟

چون سیستم دفاعی بدنشان ضعیف است و توانایی مقابله با بیماری ها را ندارند.

تو این اطلاعات را از کجا می دانی؟

تمام این اطلاعات درون من است و آنها را از جایی یاد نگرفته ام.

حرف آخرت چیست؟

من به همه سلام می کنم؛ این زبان زمینی من است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2333

به "پسری که اطلاعات مریخی ها را به زمینی ها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسری که اطلاعات مریخی ها را به زمینی ها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید