واکنش هواداران نگران استقلال به حواشی و نتایج اخیر آبی پوشان

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، از هفته های گذشته با اینکه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت، موجی از نارضایتی از کیفیت بازی های این تیم شکل گرفته بود که همواره این اعتراضات توسط کادر فنی و در راس آن محمود فکری پاسخ داده می شد. مربیان و مدیران استقلال بر این عقیده بودند تیمی که صدر جدول است مستحق این نقدها نیست و منتقدان عنوان می کردند این صدرنشینی کاذب و از دست رفتنی است.

واکنش هواداران نگران استقلال به حواشی و نتایج اخیر آبی پوشان

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل که منجر به سقوط این تیم از صدر جدول شد، خشم هواداران استقلال را به اوج رساند تا دامنه نقدها از محمود فکری گسترده تر شود و زمزمه هایی مبنی بر ایجاد تغییراتی روی نیمکت این تیم نیز به گوش برسد.

با این وجود هیات مدیره استقلال که نشست هایی را برای رسیدگی به این مشکل به صورت حضوری و تصویری برگزار کرد، از هر گونه اظهار نظر رسمی در خصوص شرایط کادر فنی خودداری کرد و همه اخبار مربوط به نشست های هیات مدیره و تصمیم گیری در خصوص فکری، به صورت غیر رسمی منتشر شد.

سکوت هیات مدیره باشگاه استقلال منجر به نشر اخبار و شایعاتی در فضای مجازی و حتی در برخی از رسانه های رسمی شد و اسامی زیادی به عنوان گزینه های جانشینی محمود فکری انتخاب شد که از جمله آنها می توان به الکس نوری، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق، رسول خطیبی و حتی مجتبی حسینی اشاره کرد.

در اصلی ترین و مهم ترین روز استقلال که به نظر می رسید تصمیمی در خصوص کادر فنی گرفته شود، در نهایت مثل روزهای قبلی هیچ اظهار نظر رسمی از هیچ مقام و منبعی در باشگاه نشد و تنها به صورت غیر رسمی مشخص شد تصمیم نهایی بر دادن مهلت 2 تا 3 هفته ای به محمود فکری است که این باید آخرین فرصت برای او باشد.

برخی از این اخبار حکایت از آن داشت که فکری در همین مدت هم باید تجدید نظری در کادر فنی اش داشته باشد و تغییراتی در دستیارانش ایجاد نماید. حتی صحبت از حضور برخی از چهره های سرشناس، باتجربه و دارای رزومه های قوی به عنوان دستیار وی نیز مطرح شد.

همه این اتفاقات منجر به بروز خشم از سوی گروهی از هواداران استقلال که نگران آینده تیم شان هستند، شد تا دامنه اعتراضات آنها از فضای مجازی به خیابان های اطراف ساختمان باشگاه و اطراف محل تمرین تیم فوتبال استقلال برسد.

امروز گروهی از هواداران نگران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده و با سر دادن شعارهایی خواهان کناره گیری محمود فکری، و برخی از مدیران این مجموعه شدند.

همزمان با حضور این گروه، تعدادی از هواداران استقلال هم مقابل ورزشگاه اکباتان در محله اکباتان حضور پیدا کرده تا بتوانند به صورت مستقیم با فکری صحبت کنند که این اتفاق میسر نشد.

هواداران ناراضی و نگران استقلال که به دلیل عبور بدون توجه محمود فکری با اتومبیل از میان آنها قادر به صحبت کردن مستقیم با وی نشدند، در اظهارنظرهایی عنوان می داشتند دوست ندارند اتفاقاتی که در گذشته های نه خیلی دور برای برخی از مربیان سابق استقلال افتاد برای فکری تکرار شود و برای همین تمایل دارند محبت آمیز و مسالمت آمیز خواهان جدایی او باشند.

با همه این اتفاقات، بعید به نظر می رسد در روزهای آینده اتفاق جدیدی بیفتد و به احتمال قوی محمود فکری کماکان هدایت آبی پوشان را در بازی های پیش رو بر عهده داشته باشد، مگر آنکه اتفاقات خاصی در ساعات و روزهای آینده رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1583

به "واکنش هواداران نگران استقلال به حواشی و نتایج اخیر آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هواداران نگران استقلال به حواشی و نتایج اخیر آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید