والنسیا نخستین شکست بارسلونای ستین را رقم زد

به گزارش مجله خبری تیرول، بارسلونا در مستایا مغلوب والنسیا شد تا خیلی زود با سرمربی جدیدش شکست را تجربه کند.

والنسیا نخستین شکست بارسلونای ستین را رقم زد

با تور اسپانیا قیمت مناسب از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا در هفته بیست و یکم لالیگا برابر والنسیا نهاده شد و 2 بر صفر مغلوب میزبانش در مستایا شد.

آبی اناری ها با وجود این که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند دروازه میزبان را تهدید نمایند. تنها بازیکنی که به سمت دروازه شوت کرد لیونل مسی بود. در مقابل بهترین فرصت ها به والنسیا رسید. داور در دقیقه 12 یک پنالتی به نفع این تیم گرفت اما مارک آندره تراشتگن توانست ضربه ماکسیمیلیانو گومس را دفع کند. این تیم در دقیقه 28 هم تیرک دروازه بارسا را لرزاند و توپ بعدی را دروازه بان آلمانی به کرنر فرستاد. والنسیا در این دقایق مهمانش را تحت فشار قرار داده بود اما نتوانست به گلی دست پیدا کند. در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد.

در آغاز نیمه دوم بالاخره خفاش ها توسط گومس به گل رسیدند. البته شوت این بازیکن در راه با جوردی آلبا برخورد کرد و این گل به نام مدافع بارسا به ثبت رسید. پس از این گل تیم کاتالانی به حمله های خود اضافه نمود و چند فرصت را از دست داد. مسی می توانست گلزنی کند. ضربه آزادش توسط دروازه بان والنسیا مهار شد. در چنین شرایطی والنسیا به گل دوم هم دست یافت. گومس دروازه بارسا را در دقیقه 77 برای دومین بار باز کرد. گابریل پائولیستا دقایقی بعد گلزنی کرد اما داور به یاری VAR آن را مردود اعلام نمود تا نتیجه 2 بر صفر باقی بماند. در ادامه مهمان در گلزنی پیروز نبود و نخستین شکست خود را با کیکه ستین تجربه کرد.

بارسلونا با 43 امتیاز در صدر جدول باقی ماند اما در صورت تساوی یا برد رئال مادرید جایگاهش را از دست خواهد داد. والنسیا با این پیروزی 34 امتیازی شد و به رتبه پنجم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 769

به "والنسیا نخستین شکست بارسلونای ستین را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والنسیا نخستین شکست بارسلونای ستین را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید