طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، طرفداران تیم فوتبال الغرافه قطر خواستار فسخ قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی شدند. - اخبار ورزشی -

طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، طرفداران تیم الغرافه پس از شکست برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر آغاز به حمله علیه مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی در شبکه های اجتماعی کردند. در پیغام مشترک بسیاری از طرفداران الغرافه آمده است: مهاجم ایرانی ارزش ادامه بازی در تیم الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر را ندارد!

روزنامه الوطن در ادامه این مطلب می نویسد: باشگاه الغرافه مهدی طارمی را برای یک فصل ونیم در اختیار گرفت و این بدان معناست که او در فصل نقل وانتقالات تابستانی می تواند جدا گردد. مهاجم ایرانی الغرافه تا کنون فقط 5 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. به همین خاطر طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند. این بازیکن که زمانی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی محسوب می گردد و انتقالش با استقبال روبرو شد، الان علامت سوال بزرگی را بر جای گذاشته است.

همچنین یکی از طرفداران الغرافه، سطام الشمری یکی از مدیران باشگاه الغرافه را خطاب قرار داد و بیان کرد: اگر واقعا برای طرفداران الغرافه احترام قائل هستید مهدی طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه ای با یک مدافع جذب شوند، البته اگر هم نمی توانید با یک بازیکن قطری قراردادی ببندید تا به این شرایط سرانجام دهد.

وی همچنین با انتقاد از دروازه بان الغرافه بیان کرد این اتفاق ها کوشش های تیمی را از بین می برد. شکست خارج از خانه الغرافه در حضور 79 دقیقه ای طارمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 109

به "طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد مهدی طارمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید