نوزادی که توسط سگ خانگی خفه شد!

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران (پانا) - خوابیدن سگ خانگی روی نوزاد تازه متولد شده موجب خفگی این کودک شد.

نوزادی که توسط سگ خانگی خفه شد!

به گزارش خبرنگاران، یک سگ خانگی با خوابیدن روی یک نوزاد 4 ماهه مرگ این کودک را رقم زد. پدر ریلین لاریسون در حالی که فریاد می کشید که فرزندش نمی تواند نفس بکشد از اورژانس پزشکی درخواست یاری نموده بود. این اتفاق در منطقه دیتون واقع در ایالت اوهایو آمریکا رخ داد.

بنا به گزارش کلانتری محلی مرگ ریلین 4 ماهه پس از انتقال به بیمارستان بچه ها دیتون در تاریخ 31 دسامبر مورد تایید نهاده شد. پدر ریلین در ساعت 7 بعدازظهر و پس از آنکه مشاهده کرد سگ خانگی آن ها روی دخترش دراز کشیده است متوجه شد او نفس نمی کشد.

این مرد بلافاصله با مرکز 911 تماس گرفت و خاطرنشان کرد که دخترش قادر به نفس کشیدن نیست. این مرد در توضیح ماجرا گفت که پس از یک چرت کوتاه متوجه شد که سگ خانگی شان روی دخترش خوابیده است. این در حالی است که یکی از همسایگان این مرد این سگ را بسیار عظیم توصیف کرد.

این زن گفت که قبلا هم این سگ از خانه فرار نموده بود و وقتی شما قادر به کنترل یک حیوان نباشید چنین فاجعه ای رخ خواهد داد. بنا به گفته این زن که هویتش لونی داپیر اعلام شده والدین هرگز نباید اجازه حضور چنین حیوانات عظیمی در اطراف بچه ها کم سن و سال خود را بدهند.

پس از محرز شدن مرگ این کودک صفحه ای در GoFundMe ایجاد شده تا هزینه مراسم خاکسپاری این کودک تامین گردد. تا به امروز مبلغ 4800 دلار برای خانواده کودک جمع آوری شده است. لازم به ذکر است؛ هیچ فردی در این رابطه توسط پلیس بازداشت نشده و قرار است کالبدشکافی نیز روی کودک انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1483

به "نوزادی که توسط سگ خانگی خفه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزادی که توسط سگ خانگی خفه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید