نظام به مسئولین دانا و کارآمد احتیاج دارد

به گزارش مجله خبری تیرول، عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی با بیان اینکه مسئولینی که اندیشه و فکر خدمت به مردم ندارند باید از راستا تعالی و رشد کنار زده شوند، گفت: نظام جمهوری اسلامی به مسئولینی دانا، کارآمد و خردورز نیازمند است.

نظام به مسئولین دانا و کارآمد احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، سید رسول موسوی در آیین افتتاح حزب جمهوریت اسلامی ایران در خوزستان که امشب (30 مهر) در دانشگاه فرهنگیان اهواز برگزار گشت، اظهار کرد: این حزب متعلق به مردم خوزستان است. استان خوزستان 30 درصد آب کشور را در اختیار دارد و بسیاری از قابلیت ها و ظرفیت ها در این استان وجود دارد.

وی اضافه نمود: حزب جمهوریت ایران اسلامی بر اساس اساسنامه، اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی دارد. هدف این حزب اصرار و پافشاری بر تفکیک و استقلال قوا به عنوان تضمینی برای مقاومت بخشیدن به امنیت داخلی و جلوگیری از استبداد است. کوشش این حزب، پیاده کردن واقعی همه اصول قانون اساسی به ویژه حقوق ملت و کوشش برای افزایش سرمایه های اجتماعی و دفاع از حقوق و آزادی های اجتماعی موجود در قانون اساسی است.

موسوی ادامه داد: جوابگو کردن منتخبان مردم و کسب قدرت به وسیله شرکت در انتخابات حزبی آزاد به منظور ایجاد دولت توانمند، کارآمد و جوابگو است. از دیگر اهداف این حزب، حمایت از آزادی اندیشه و بیان اهداف برجسته حزب است. امروز با صحنه هایی روبرو شدم که نشان دهنده این است که فضای لازم برای تنفس افکار و اندیشه وجود ندارد و ما مسئول هستیم.

عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مردم همه کاره و اساس این نظام هستند. هر قدرتی که مسئولین دارند از مردم است. کسی که ادعا می نماید مردم سالار است باید در عمل آن را نشان دهد، اینکه ما پشت درهای بسته تصمیم گیری می کنیم، فقط باعث ایجاد نفرت مردم نسبت به ما می گردد.

وی توضیح داد: مسئولینی که اندیشه و فکر خدمت به مردم ندارند، باید از جهت تعالی و رشد کنار زده شوند. نظام جمهوری اسلامی به مسئولینی دانا، کارآمد و خردورز نیازمند است. در انتخابات نباید به هر کسی رای داد و باید افرادی را انتخاب کرد که صادق و توانا و در حل مسائل مردم سهیم باشند.

به گزارش خبرنگاران، آیین راه اندازی حزب جمهوریت ایران اسلامی در استان خوزستان، امشب (30 مهرماه) در اهواز برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 579

به "نظام به مسئولین دانا و کارآمد احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام به مسئولین دانا و کارآمد احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید