مقایسه جیپ رانگلر و تویوتا 4 رانر

به گزارش مجله خبری تیرول، در این گزارش مشخصات جیپ رانگلر سال 2020 در مقابل تویوتا 4 رانر سال 2020 آنالیز شده است.

مقایسه جیپ رانگلر و تویوتا 4 رانر

خبرنگاران - جیپ رانگلر و تویوتا 4 رانر به دلیل شباهت های ظاهری و فنی مورد کنکاش قرار می گیرند.

جیپ رانگلر: موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو می تواند 270 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور فراوری کند که 35 پوند فوت، گشتاور بیشتری نسبت به خودرو V6 مورد مقایسه ارائه می دهد. قدرت آن در مقایسه با پنتاستار اندکی کم است، اما گشتاور اضافی آن را جبران می نماید. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است که در درجه اول چرخ های عقب را به حرکت در می آورد.

تویوتا 4 رانر: یک پیشرانه سنتی به تویوتا 4 رانر نیرو می دهد که منظور از سنتی، همان قدیمی است. این خودرو دارای موتور 4.0 لیتری V6 و پنج سرعته است که 270 اسب بخار قدرت فراوری می نماید، مانند رانگلر 278 پوند فوت حدبیشتر گشتاور فراوری می نماید که در 4400 دور در دقیقه به حدبیشتر می رسد.

جیپ رانگلر: رانگلر در مقایسه با تویوتا تجهیزات بیشتری را ارائه دهد. این خودرو مجهز به دسته ابزار با صفحه نمایش 7.0 اینچی است به علاوه، به سیستم Uconnect وصل است، حتی یک اسلات USB-C ارائه می دهد که بسیاری از خودروسازان هنوز حتی در مدل های لوکس خود از آن استفاده نمی نمایند.

اگرچه بیشتر سیستم های یاری راننده اختیاری هستند، اما دارای تجهیزاتی مانند هشدار ترافیک عقب، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و نقطه کور است.

تویوتا 4 رانر: در مقایسه با جیپ رانگلر، خوشه ابزار در تویوتا 4 رانر با صفحه نمایش کوچک و صفحه های مربوط به اواخر دهه 2000 به نظر می رسد. ویژگی های استاندارد یاری راننده شامل هشدار خروج از خط، چراغ های جلوی اتوماتیک، کروز کنترل پویا، هشدار برخورد از جلو و این موارد است.

هیچ نظارت بر نقاط کور، هیچ ترمز فعال و هیچ یاریی برای حفظ خطوط وجود ندارد و بعلاوه به عنوان تجهیزات اختیاری در دسترس نیستند.

جیپ رانگلر: قیمت نسخه Sport S 80th Anniversary رانلگر از 41 هزار و 265 دلار آغاز می گردد. اضافه کردن گزینه هایی مانند میزبان سیستم های یاری راننده، چراغ های جلو LED و سیستم Selec-Trac 4WD قیمت نهایی را تا 46 هزار و 925 دلار در ایالات متحده و تا 60 هزار و 120 دلار در کانادا افزایش می دهد.

تویوتا 4 رانر: نسخه The Trail از 41 هزار و 790 دلار آغاز می گردد. در کانادا فقط به صورت 4WD در دسترس است و از 47 هزار و 800 دلار کانادا آغاز می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2034

به "مقایسه جیپ رانگلر و تویوتا 4 رانر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه جیپ رانگلر و تویوتا 4 رانر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید