مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

به گزارش مجله خبری تیرول، جشنواره سال نو Songkran در بیش از پنج روز اول ماه آوریل برگزار می شود، زمانی منحصربه فرد است تا خود را در فرهنگ تایلندی غرق کنید. بانکوک (نسبتا) خالی می شود، زیرا صدها و هزاران نفر از مردم شهر به روستا و شهرهای خود بازمی گردند تا همراه خانواده خود جشن بگیرند. تماشای مراسم سنتی زکات و آب بازی در مکانی مقدس یک مناسبت دیدنی برای گردشگران است. روز اول بعد از دیدن معابد، به سمت جاده Khao San رفته و با یک آبپاش قوی به جنگ با آب (آب بازی) که در کل خیابان در حال انجام است، بروید. نمی گوییم که بیرون نروید ولی بارانی خود را همراه داشته باشید و کمی شوخ طبعی خود را افزایش دهید.

مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

معبد Wat Arun مدت بسیاری است که در حال بازسازی است، در حالی که می توانید از آن بازدید کنید، بعضی نقاط به طور موقت بسته است، از جمله دسترسی و بازدید از موزائیک های درخشان و رنگارنگ ساخته شده از ظروف شکسته چینی. این ساختار از بیرون در زمان غروب آفتاب بسیار درخشنده و زیبا جلوه می کند. شما می توانید زیبایی آن را از روی آب (کشتی ها هر چند دقیقه از آن جا رد می شوند) ببینید، اما زیباترین مناظر شب در تور بانکوک، سمت دیگر رودخانه در تراس رستوران Sala Rattanakosin است. غذای Kaeng Som Koong Cha-Om Kai را امتحان کنید، در این جا شما خواهید فهمید که چرا روزنامه Bangkok Post، این محل را یکی از بهترین غذاخوری های سال 2014 معرفی کرده است.

شهری با 9 میلیون نفر جمعیت و 5 میلیون ماشین. قفل های ترافیکی بانکوک افسانه ای هستند. اگر چه تاکسی ها ارزان و زیاد هستند (بسیاری از تاکسی های بانکوک هم اکنون به رنگ صورتی روشن هستند) اما همیشه سریع ترین روش برای گشتن در اطراف شهر نیستند. قطار هوایی برای کسانی که در مناطق Sukhumvit و اطراف Silom اقامت دارند، جایی که بیشتر هتل ها، مجتمع های تجاری، رستوران ها و spaها قرار گرفته اند، یک موهبت الهی است. ایمن، ارزان و متداوم از 6 صبح تا 12 شب، قطار هوایی بانکوک به مراتب از سیستم گیج کننده اتوبوس های بانکوک قابل رفت و آمدتر است، همزمان که به شما اجازه می دهد مانند شهروندان بانکوک در شهر گشت و گذار کنید. سکوها شلوغ هستند اما مسافران در زمان انتظار برای سوار شدن، در صف های منظم می ایستند.

منبع مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1998

به "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید