قطار کوه های راکی و ونکوور: سفر رویایی به قلب طبیعت

به گزارش مجله خبری تیرول، کانادا کشوری پهناور و زیبا با طبیعتی متنوع است که در هر کجای آن، جاذبه‌های گردشگری منحصر به فردی را می‌توان یافت. یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کانادا، کوه‌های راکی است که در غرب این کشور واقع شده است. کوه‌های راکی رشته‌کوهی عظیم و باشکوه است که از ایالت بریتیش کلمبیا در غرب کانادا تا ایالت نیومکزیکو در جنوب ایالات متحده امتداد دارد. این رشته‌کوه به خاطر قله‌های سر به فلک کشیده، دریاچه‌های فیروزه‌ای، جنگل‌های انبوه و رودخانه‌های خروشانش شهرت دارد.

یکی از بهترین راه‌ها برای بازدید از کوه‌های راکی، سفر با قطار است. قطارهای گردشگری در کانادا به مسافران امکان می‌دهند تا از مناظر خیره کننده‌ی کوه‌های راکی لذت ببرند و از جاذبه‌های گردشگری مختلفی بازدید کنند. یکی از محبوب‌ترین مسیرهای قطار گردشگری در کانادا، مسیر ونکوور به بنف است. این مسیر از شهر ونکوور در ساحل غربی کانادا آغاز می‌شود و از میان کوه‌های راکی می‌گذرد تا به شهر بنف در آلبرتا می‌رسد.

قطار کوه های راکی و ونکوور: سفر رویایی به قلب طبیعت

قطارهای گردشگری در کانادا مجهز به واگن‌های دارای پنجره‌های بزرگ هستند تا مسافران بتوانند به راحتی از مناظر اطراف لذت ببرند. در طول سفر، مسافران از میان جنگل‌های انبوه، دره‌های سرسبز، کوه‌های بلند و دریاچه‌های فیروزه‌ای عبور می‌کنند. قطارها همچنین در طول مسیر در برخی از جاذبه‌های گردشگری توقف می‌کنند تا مسافران بتوانند از آن‌ها بازدید کنند.

یکی از ایستگاه‌های قطار گردشگری در کوه‌های راکی، ایستگاه کانمور است. کانمور شهر کوچک و زیبایی است که در دره‌ای سرسبز در کوه‌های راکی واقع شده است. مسافران می‌توانند در کانمور از جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند دریاچه مینوانکا، آبشارهای کانمور و غار کانمور بازدید کنند.

قطار گردشگری همچنین در ایستگاه جاسپر در استان آلبرتا توقف می‌کند. جاسپر شهر بزرگتری از کانمور است و جاذبه‌های گردشگری بیشتری نیز دارد. مسافران می‌توانند در جاسپر از جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند دریاچه جاسپر، میدان یخی کلمبیا و پارک ملی جاسپر بازدید کنند.

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جاسپر، پارک ملی جاسپر است. پارک ملی جاسپر یکی از بزرگترین پارک‌های ملی کانادا است و به خاطر قله‌های سر به فلک کشیده، دریاچه‌های فیروزه‌ای، جنگل‌های انبوه و حیات وحش متنوعش شهرت دارد. مسافران می‌توانند در پارک ملی جاسپر به فعالیت‌های مختلفی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی، کمپینگ و قایق‌سواری بپردازند.

قطار گردشگری همچنین در ایستگاه بنف در استان آلبرتا توقف می‌کند. بنف یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کانادا است و به خاطر قله‌های سر به فلک کشیده، دریاچه‌های فیروزه‌ای و هتل Fairmont Banff Springs شهرت دارد. مسافران می‌توانند در بنف از جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند دریاچه لوئیز، دریاچه مرورا، غارهای بنف و کوه تافنل بازدید کنند.

قطار کوه های راکی و ونکوور دارای سه مسیر مختلف است:

  • ونکوور - کملوپس - بنف
  • ونکوور - کملوپس - جاسپر
  • ونکوور - ویسلر - جاسپر

هر کدام از این مسیرها دارای زیبایی های خاص خود است و مسافران می توانند با توجه به علایق خود، مسیر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مزایای سفر با قطار کوه های راکی و ونکوور

سفر با قطار کوه های راکی و ونکوور مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجربه ای منحصربفرد: سفر با قطار کوه های راکی و ونکوور یک تجربه منحصربفرد و فراموش نشدنی است. مسافران می توانند از مناظر خیره کننده ای لذت ببرند که در هیچ جای دیگری از جهان نمی توان یافت.
  • راحتی و آسایش: قطار کوه های راکی و ونکوور دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است که سفر را برای مسافران بسیار راحت و آسوده می کند. مسافران می توانند در کوپه های مجلل استراحت کنند، از غذاهای خوشمزه لذت ببرند و از منظره های زیبای بیرون لذت ببرند.
  • ایمنی: قطار کوه های راکی و ونکوور یکی از ایمن ترین وسایل حمل و نقل در جهان است. این قطار دارای بالاترین استانداردهای ایمنی است و از پرسنل مجرب و آموزش دیده برخوردار است.

قطار کوه های راکی و ونکوور

قطار کوه های راکی و ونکوور یکی از زیباترین و لوکس ترین سفرهای قطاری در جهان است که از شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیای کانادا آغاز می شود و به شهر بنف در استان آلبرتا ختم می شود. این سفر دو روزه، مسافران را از میان کوه های سر به فلک کشیده، دره های عمیق، رودخانه های خروشان و دریاچه های فیروزه ای عبور می دهد.

قطار کوه های راکی و ونکوور به مسافران دو گزینه برای سفر ارائه می کند: مسیر شرقی و مسیر غربی. مسیر شرقی از شهر ونکوور آغاز می شود و به شهر بنف ختم می شود، در حالی که مسیر غربی از شهر بنف آغاز می شود و به شهر ونکوور ختم می شود. هر دو مسیر دارای مناظر خیره کننده ای هستند، اما مسیر شرقی به دلیل عبور از دریاچه لوئیز، یکی از محبوب ترین دریاچه های کانادا، کمی محبوب تر است.

قطار کوه های راکی و ونکوور دارای دو نوع واگن است: واگن GoldLeaf و واگن SilverLeaf. واگن GoldLeaf دارای کوپه های خصوصی با تخت های خواب، حمام و دوش اختصاصی است. واگن SilverLeaf دارای صندلی های راحتی و یک رستوران مشترک است. هر دو نوع واگن دارای پنجره های بزرگی هستند که به مسافران اجازه می دهد تا از مناظر خیره کننده لذت ببرند.

مسافرتی رویایی

سفر با قطار کوه های راکی و ونکوور یک تجربه فراموش نشدنی است. مسافران می توانند از مناظر خیره کننده کوه های راکی، دره های عمیق، رودخانه های خروشان و دریاچه های فیروزه ای لذت ببرند. علاوه بر این، مسافران می توانند از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع در رستوران قطار لذت ببرند.

دیدنی های مسیر

قطار کوه های راکی و ونکوور از میان بسیاری از جاذبه های گردشگری محبوب کانادا عبور می کند، از جمله:

  • دریاچه لوئیز: دریاچه لوئیز یکی از محبوب ترین دریاچه های کانادا است که به دلیل آب فیروزه ای شفاف و قله های کوهستانی باشکوهی که آن را احاطه کرده اند، مشهور است.
  • کوه های راکی: کوه های راکی یک رشته کوه وسیع در آمریکای شمالی است که از بریتیش کلمبیای کانادا تا نیومکزیکوی ایالات متحده امتداد دارد. این رشته کوه دارای مناظر خیره کننده ای از جمله قله های سر به فلک کشیده، دره های عمیق، رودخانه های خروشان و دریاچه های فیروزه ای است.
  • پارک ملی بانف: پارک ملی بانف یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پارک های ملی کانادا است که به دلیل مناظر خیره کننده و حیات وحش متنوع اش مشهور است. جاذبه های گردشگری محبوب در پارک ملی بانف عبارتند از دریاچه لوئیز، کوه کاسل و غارهای بانف.
  • پارک ملی جاسپر: پارک ملی جاسپر یکی دیگر از پارک های ملی محبوب کانادا است که به دلیل مناظر خیره کننده و حیات وحش متنوع اش مشهور است. جاذبه های گردشگری محبوب در پارک ملی جاسپر عبارتند از دریاچه جاسپر، مونت ادیت کاول و جاده یخچال های طبیعی.

منبع مقاله: تور غرب کانادا، قطار کوههای راکی و ونکوور (سفر 13 روزه)

انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1917

به "قطار کوه های راکی و ونکوور: سفر رویایی به قلب طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار کوه های راکی و ونکوور: سفر رویایی به قلب طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید