معرفی تعدادی از برترین سوغاتی های کشور روسیه (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله خبری تیرول، روسیه کشوری تاریخی با معماری مجذوب کننده و فوق العاده هست. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بهتر است با سوغاتی های معروف روسیه آشنا شوید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. شاید بخواهید از سفرهای خود یادگاری هایی به همراه بیاورید یا برای نزدیکان و عزیزانتان هدیه ای تهیه کنید. با ما در مقاله سوغاتی های کشور روسیه همراه شوید تا با هم بفهمیم که از روسیه چی بخریم.

معرفی تعدادی از برترین سوغاتی های کشور روسیه (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شال و روسری پاولوفسیکی

پاولوفسیکی پوساد شهری کوچک بوده که فراوریکننده شال و روسری های پشمی بزرگ است. این شالها در طرحهای متفاوت و با رنگهای شاد و مجذوب کننده فراوری می شوند. با توجه به آب و هوای سرد روسیه خصوصا در فصل زمستان، شال و روسری های پشمی در این کشور مورد توجه و استقبال بانوان قرار دارند. میزان این شالها، بزرگ بوده و گاها به عنوان یک پتوی کوچک در منزل هنگام تماشای تلویزیون یا نوشیدن قهوه مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید این شال و روسری های معروف را بعنوان یکی از سوغاتی های معروف روسیه بخرید.

بیل اوفسکیه پاستیلا

Belyavskaya pastila نام یک شیرینی روسی فوق العاده و بی نظیر است که می توانید بعنوان یک سوغاتی خوشمزه همراه خود از سفر به روسیه بیاورید. مواد اولیه این شیرینی سیب خشک، شکر و سفیده تخم مرغ بوده و طعم ترش و شیرین دارد. براساس مقاله از روسیه چی بخریم، باید بدانید که این شیرینی خوشمزه که از قرن 19 در شهر Belyovo تهیه می گردد، بعنوان یکی از سوغاتی های کشور روسیه مورد توجه قرار می گیرد. اگر مسیرتان به روسیه افتاد، حتما این شیرینی منحصر بفرد را امتحان کنید. بیل اوفسکیه پاستیلا را می توانید در تمامی فروشگاه های معروف مسکو بیابید.

عروسک چبوراشکا

عروسک Cheburashka یک عروسک مجذوب کننده و بامزه است که از روی شخصیت کارتونی آن الگوبرداری شد. چبوراشکا که به وسیله ادوارد اسپنسکی، نویسنده بچه ها خلق شده، شبیه خرسی با گوش های بزرگ هست. این عروسک محبوب 4 دوره متوالی سمبل تیم روسیه در المپیک بوده است. این عروسک خوش یمن در کشور ژاپن نیز بسیار محبوب بوده و جای خود را در انیمیشن های ژاپنی باز نموده است. عروسک چبوراشکا می تواند یک هدیه و یادگار خوب از سفر به روسیه باشد. این عروسک را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای Detsky mir یا به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

لباسهایی با نماد روسیه

این لباسها پس از برگزاری المپیک در سال 2014 مورد استقبال فراوانی قرار گرفتند؛ لباسهایی با لوگوی رسمی المپیک که اکنون یکی از علایق مردم روسیه هستند. این لباسها فراوری کمپانی روسی بوسکو بوده و برای خرید آنها می توانید به وسیله وبسایت یا فروشگاه های این شرکت اقدام کنید. اگر می خواهید برای عزیزانتان لباس سوغاتی بخرید، این لباسها انتخاب مناسبی هستند.

سرامیک های گژل

سرامیک های گژل یکی از مجذوب کننده ترین سوغاتی های روسیه بوده که در روستای Gzhel فراوری می گردند. این سرامیک های سنتی با طراحی های آبی رنگ بر روی زمینه سفید در مدلهای متنوع ظروف و مجسمه های سرامیکی انجام می شوند. نمونه دیگری از این سفال نیز وجود دارند که با قیمت پایین تری نسبت به نمونه اصلی آن به فروش می رسند. اگر قصد خرید سرامیک های سنتی گژل را دارید، می توانید آنها را فروشگاه میر سِلی Mir Gzeli در خیابان Kozhevnicheskaya خریداری نمایید.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری روسیه و لذت سفر به سرزمین روس هامنبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2249

به "معرفی تعدادی از برترین سوغاتی های کشور روسیه (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از برترین سوغاتی های کشور روسیه (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید