معرفی تجهیزات هتلی رنوس

به گزارش مجله خبری تیرول، گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه های اجرایی مدیران هتل ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم ترین رسالت ما به شمار می رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. بعلاوه بازخورد مشتری ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات یاری می نماید.

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

کالای خواب هتلی

منظور از کالای خواب هتلی آن دسته از محصولات و تجهیزاتی است که در هتل برای مهمانان فراهم شده است. این دسته از کالا خواب شامل: ملحفه هتلی، تشک هتلی، تخت باکس هتلی، بالش هتلی، محافظ تشک، پارچه ملحفه هتلی، محافظ بالش، کاور باکس هتلی و کوسن هتلی می گردد. بعلاوه گفتنی است گروه رنوس به صورت تخصصی سال هاست در زمینه منسوجات فعال است. امکان سفارشی سازی کالای خواب هتلی مثل بسته بندی، سایز و سایر ویژگی ها هم امکان سفارشی شدن دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کالای خواب هتلی با گروه تجهیزات هتلی رنوس در ارتباط باشید.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین | تخصصی ترین | منعطف ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می گردد. تشک هایی که در هتل استفاده می گردد باید به دقت انتخاب گردد زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همینطور یک هتلدار همواره توقع دارد که یک محصول به نسبت گران مثل تشک برایش دوام بیاورد. بعلاوه قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه فراوری و عرضه تشک فعالیت می کنند، اما همه آن ها فقط تشک فراوری می کنند و ایده ای نسبت به هتل و آنچه احتیاج واقعی یک هتل است ندارند. پس وظیفه مسئول خرید است که دنبال محصولی که با معیارهای مورد احتیاج هتل خودش باشد، بگردد. مهم ترین سرویسی که یک هتل به مهمانان خود میدهد یک استراحت آرام و طولانی عمیق بعد از یک طی یک جهت طولانی است. کیفیت خواب و حس راحتی آن بیشترین اهمیت را در رضایت مهمان به همراه دارد. بعد از خواب یک حمام عالی، یک غذای خوب، یک فضای گرم باعث اوج رضایت مهمان خواهد شد. بخاطر اینکه گروه رنوس میزبان قشرهای مختلفی می باشد، ضروری است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشد. به خصوص در خصوص تشک که همه حساسیت زیادی روی آن دارند. بعضی ها تشک فنری دوست دارند، بعضی سفت و طبی بعضی ها هم میانه! به هرحال، اینکه مهمان چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد. نکاتی که هنگام خرید تشک هتلی باید رعایت نمود عبارتند از:

  1. تشک هتلی باید با کیفیت و با دوام باشد.
  2. تشک هتلی باید به گونه ای باشد که برای هر فردی با هر وزنی متناسب باشد.
  3. این که چه فنری در تخت بکاررفته و از چه موادی برای آن استفاده شده است تا بتواند وزن شما را تحمل کند، باید آنالیز گردد.
  4. 8
  5. در هنگام خرید حتما باید نوع دوخت، نحوه بسته بندی، گارانتی و مراحل آماده سازی آن را مورد آنالیز قرار دهید. اگر تشک انتخابی شما هر یک از این ویژگی ها را نداشته باشد، نمی تواند به عنوان تشک هتلی مناسب انتخاب گردد.
  6. برای خرید تشک هتلی باید به این نکته دقت کرد که ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد. بنابراین تشک هایی که دارای روکش های لطیف هستند را بخرید.
  7. عمر مفید تشک ها بین 7 تا 10 سال است. بنابراین باید حدبیشتر تشک هر 10 سال یک بار تعویض گردد.
  8. بعلاوه در انتخاب برترین تشک هتلی درنظر داشتن ارتفاع مناسب آن بسیار مهم است. معمولا ارتفاع تشک از روی زمین نباید کمتر از 25 سانتی متر باشد.
  9. قیمت ارزان ای داشته باشد. دقت داشته باشید که تشک ارزان نیز خریداری نکنید زیرا ارزان بودن آن علت بر خوب بودن کیفیت آن نیست.

پارچه ملحفه هتلی

پارچه ملحفه ها جزو 10 پارچه پرفروش در بازار هستند که در هتل ها به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض های مختلفی فراوری می شوند. بعلاوه دارای طرح های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می شوند.از پارچه های ملحفه ای اصولا برای فراوری روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می گردد. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه ملحفه هتلی بهره ببرید. رنگ پارچه در هتل ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به شمار میرود و سفید باب سلیقه عام می باشد. بعلاوه تنها پارچه ای که هتل ها ممکن است به صورت خام خریداری کنند، پارچه سفید برای ملحفه هتلی می باشد. اگر فراوری کننده پارچه هتلی که مصرف ملحفه ای دارد هستید میتوانید با ما برای عرضه محصولات خود در هتل ها ارتباط بگیرید. ما شادمان می شویم که تامین کنندگان بیشتری را در جهت پاسخگویی به احتیاجهای مشتریان خود در صنعت گردشگری و اقامتی داشته باشیم. کافی است با بخش بازرگانی ما تماس بگیرید تا کار را با هم ادامه دهیم. باید نکاتی را هنگام خرید پارچه ملحفه هتلی رعایت کنیم. این نکات عبارتند از:

  • باید دارای وزن سبک باشند.
  • باید برترین الیاف در آن بکار رفته باشد.
  • قیمت آن ارزان برای مصارف هتلی باشد.
  • کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد یا به عبارتی ضدآبژاول باشد.
  • جنس آن به گونه ای باشد که پرز ندهد.
  • الیاف بکاررفته در آن ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد.

ملزومات هتلی

همواره ملزومات هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می توانیم به شما تحویل دهیم. همینطور امکان سفارشی سازی آنها مثل چاپ لوگو یا هر تغییر دیگری در بسته بندی آنها را نیز داریم. می توانیم بدون دغدغه برای شما اقلام مورد احتیاج و ملزومات هتل یا اقامتگاه شما را به سرعت و با برترین قیمت در گروه تجهیزات هتلی رنوس تامین کنیم. برای ارتباط با ما درنگ نکنید ما همواره برای خدمت رسانی به شما حاضر هستیم. یکی از ملزومات هتلی مهم صابون هتلی است.

صابون هتلی

هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی رفاهی دیگر نظیر سوییت ها، کلینیک های پزشکی و زیبایی، استخرها، مدارس و … همه از جمله مراکزی هستند که به علت تردد بالای افراد و اقامت آن ها، اهمیت به بهداشت اهمیت فراوان داشته است. یکی از متداول ترین و ارزان ترین ملزومات بهداشتی در این حوزه، انواع صابون و شامپو هتلی یکبار مصرف و یا تک نفره می باشد که در گرماژ و ابعاد کوچک فراوری و عرضه می شوند. صابون هتلی همان صابون هایی هستند که ما در روزمره برای نظافت دست هایمان استفاده می کنیم. تنها فرق صابون هتلی با صابون هایی که در روزمره استفاده می کنیم این است که ابعاد صابون کوچکتر می گردد و مورد استفاده برای تک نفر می باشد. نوزادان و بچه ها از صابون هتلی متفاوتی نسبت به بزرگسالان استفاده می کنند. معمولا مسافران صابون های کوچک تر را ترجیح می دهند. در انتخاب صابون های هتلی، برای اطلاع از کیفیت آن می توان از عطر صابون، ویژگی های سطحی صابون و ظاهر صابون یاری گرفت. صابونی که تغییر رنگ در بعضی نقاط داشته باشد، کیفیت مناسبی ندارد. رایحه صابون هتلی باید مورد پسند بیشتر مردم باشد تا برای تمام مهمانان دلپذیر باشد. بعلاوه صابون هتلی نباید حاوی هیچگونه مواد حساسیت زا باشد چرا که ما شناختی از مهمانان نداریم و هر فرد ممکن است حساسیت مختلفی داشته باشد. بعضی صابون های هتلی، ویژگی خنک کنندگی نیز دارند که هزینه بالاتری نیز دارند. بعلاوه بو و عطر صابون های هتلی باید رایحه ای مانا داشته باشند. انواع بی کیفیت تر پس از مدتی رایحه خود را از دست می دهد. برترین صابون هتلی میزان کوچکی دارد و برای هر فرد، صابون جداگانه ای وجود دارد، بنابراین افراد از صابون های همدیگر استفاده نمی کنند و بهداشت بطور ایده آل رعایت می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2128

به "معرفی تجهیزات هتلی رنوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تجهیزات هتلی رنوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید