ماستنگ آر تی آر؛ بسته ویژه برای تحفه 2024 فورد

به گزارش مجله خبری تیرول، اکنون تریم جدیدی از فورد ماستنگ تیتر اخبار خودرویی شده که مجموعه ای از تجهیزات افتر مارکت را همراه خود دارد و با نام آر تی آر اسپک شناسایی می گردد. آر تی آر یکی از فعالان مطرح در بازار افترمارکت است که دو بسته بروزرسانی برای ماستنگ 2024 را تحت نام های اسپک 1 و اسپک 2 ارائه داده است.

ماستنگ آر تی آر؛ بسته ویژه برای تحفه 2024 فورد

خبرنگاران - ماستنگ یکی از فعال ترین خودروهای دنیا در بازار افترمارکت است. به عبارت دیگر فراوانی فراورینمایندگانی که برای فورد ماستنگ قطعات ویژه تیونینگ(بدنه و فنی) فراوری می نمایند دقیقا حالتی شبیه آیفون اپل در بازار لوازم جانبی تلفن های هوشمند دارد.

اکنون تریم تازهی از فورد ماستنگ تیتر اخبار خودرویی شده که مجموعه ای از تجهیزات افتر مارکت را همراه خود دارد و با نام آر تی آر اسپک شناسایی می گردد. آر تی آر یکی از فعالان مطرح در بازار افترمارکت است که دو بسته بروزرسانی برای ماستنگ 2024 را تحت نام های اسپک 1 و اسپک 2 ارائه داده است.

در رابطه با جزئیات بسته اسپک 1 اطلاعات کاملی ارائه نشده اما اسپک 2 مجموعه ای از تزئینات بدنه و بروزرسانی فنی را شامل می گردد.

در فورد ماستنگ آر تی آر اسپک 2 از جلوپنجره تازه با مجموعه ال ئی دی مجذوب نماینده استفاده شده که فضای داخلی این محیط نورانی خالی است و به تنفس بهتر پیشرانه از هوایی که به سمت جلوپنجره در جریان است، یاری می نماید. بعلاوه روی درپوش موتور نیز 2 ورودی هوای تازه جانمایی شده است.

راکر اسپلیتر جلو و بال عقب، لوگوی آر تی آر، طرح گرافیکی در نمای جانبی و تعدادی از جزئیات دیگر نیز برای اسپک 2 در نظر گرفته شده است.

سردنده تازه، کفپوش با لوگوی آر تی آر، اشاره به شماره فراوری محدود و... نیز در کابین مشاهده می شوند.

در بخش فنی باید به حضور رینگ های تازه 20 اینچی آئرو 5 عنکبوتی با لوگوی آر تی آر، سیستم تعلیق بروزرسانی شده با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم اگزوز اسپرت و... اشاره کنیم.

بسته تیونینگ آر تی آر اسپک 2 از 12495 دلار قیمت می خورد و با تمامی ماستنگ های جی تی 2024 سازگاری دارد. در رابطه با بسته 1 اطلاعاتی موجود نیست اما آر تی آر سال گذشته بسته اسپک 3 و اسپک 5 را برای ماستنگ 2023 ارائه داد که پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری ماستنگ را با یک سوپرشارژر تازه به 750 اسب بخار نزدیک کرد.

ماستنگ آر تی آر

فورد ماستنگ جی تی 2024 با پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر خود حدود 480 اسب بخار خروجی و 563 نیوتن متر گشتاور دارد. استفاده از آپشن کارخانه ای سیستم اگزوز فعال، اندازه خروجی این پیشرانه را به 486 اسب بخار و گشتاور را به 567 نیوتن متر افزایش می دهد. بعلاوه ماستنگ دارک هورس با 500 اسب بخار تحویل مشتریان می گردد که تمامی این مدل ها می توانند بسته های آر تی آر را نیز سفارش دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2311

به "ماستنگ آر تی آر؛ بسته ویژه برای تحفه 2024 فورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماستنگ آر تی آر؛ بسته ویژه برای تحفه 2024 فورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید