قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس اتحادیه مسکن پرند می گوید: قیمت مسکن در پرند از اول فروردین تا به امروز بین 30 تا 40 درصد گران شده است. قیمت مسکن در شهر پرند از متری سه میلیون تومان شروع شده و شخصی ساز ها تا متری هشت میلیون و 500 هزار تومان هم قیمت خورده اند.

قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش تجارت نیوز، رئیس اتحادیه مسکن پرند در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در پرند افزایش یافته است یا خیر؟ گفت: قیمت مسکن در پرند از اول فروردین تا به امروز بین 30 تا 40 درصد گران شده است. قیمت مسکن در شهر پرند از متری سه میلیون تومان شروع شده و شخصی ساز ها تا متری هشت میلیون و 500 هزار تومان هم قیمت خورده اند.

محمد حسنی اضافه کرد: فعلا بازار مسکن راکد است. بعضی هم هستند که قیمت املاکشان را متری 10 میلیون تومان گذاشته اند، اما فعلا معامله ای نشده است. در حقیقت قیمت املاک پرند به متری 10 میلیون تومان تنها قیمت پیشنهادی است.

او اظهار کرد: قیمت هر متر مربع مسکن تعاونی ساز ها یا مسکن مهر در شهر پرند نیز حدود سه میلیون تومان است. همچنین قیمت اجاره بهای مسکن نیز ممکن است بین 10 تا 20 درصد در شهر پرند گران گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1017

به "قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید