قهرمانی: آماده رقابت با حریفان آسیایی هستیم

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: شرایط بازیکنان برای حضوری پیروز در مسابقات قهرمانی آسیا بسیارخوب است و برای رقابت با رقبای آسیایی هستیم.

قهرمانی: آماده رقابت با حریفان آسیایی هستیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان شنبه راهی فیلپین می گردد تا رقابت های خود را در قهرمانی آسیا آغاز کند. اکرم قهرمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزرای خبرنگاران گفت: امروز(آدینه) و فردا (شنبه) آخرین تمرینات تیم ملی بانوان پیگیری خواهد شد و شنبه شب راهی فیلیپین می شویم.

وی اضافه کرد: شرایط بازیکنان به لحاظ روحی ایده آل است. اردوی تدارکاتی و بازی های محبت آمیز ای که در ویتنام داشتیم نیز باعث بالارفتن آمادگی بیشتر بازیکنان شد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: در شرایطی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شویم که با توجه به مصدومیت شبنم علیخانی او را در ترکیب تیم ملی نداریم. علیخانی در جام باشگاه های آسیا دچار مصدومیت از ناحیه ساعد دست شد. در تمریناتی که دراین مرحله از اردوها داشت نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. با توجه به تشدید مصدومیت علیخانی از پاسورهای دیگر در ترکیب تیم ملی استفاده می کنیم.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که آیا نبود علیخانی در ترکیب تیم ملی تاثیر گذار است، گفت: به هرحال شبنم علیخانی بازیکن با تجربه ای است. اما خدا را شکر در اردوی تیم ملی سه پاسور داشتیم که به لحاظ عملکرد در سطح بالایی هستند و حتی انتخاب را برای ما سخت نموده بود.

وی یادآورشد: در اردوی ویتنام 17 بازیکن را دراختیار داشتیم. تمامی این بازیکنان را محک زدیم تا در نهایت 14 ملی پوش را انتخاب کردیم. اردوی ویتنام خیلی خوب و موثر بود.اگرچه فضای سالن خیلی مطلوب نبود اما با توجه به نزدیکی شرایط آب وهوایی ویتنام و کشور فیلیپین (میزبان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا) بازیکنان تیم به این هم هوایی رسیدند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان توضیح داد: پس از بازگشت از مسابقات ویتنام اعضای تیم دوروز استراحت کردند وتمرینات خود را به سرعت آغاز و نقاط ضعف و قوت تیم را رفع کردیم. در حال حاضر آماده ایم برای بازی های خوب در مسابقات قهرمانی آسیا.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 762

به "قهرمانی: آماده رقابت با حریفان آسیایی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: آماده رقابت با حریفان آسیایی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید