فرنچ ناخن در خانه

به گزارش مجله خبری تیرول، یکی از روش های زیباتر کردن دست ها فرنچ کردن ناخن است که به راحتی می توانید در خانه آن را انجام دهید و نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی نیست. در ادامه مطلب مراحل آن را به شما خواهیم گفت.

فرنچ ناخن در خانه

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

فرنچ ناخن را می توان زیباترین و محبوب ترین روش طراحی ناخن نامید که در شکل ساده خود بسیار شیک و جذاب است و باعث می گردد انگشتانی زیباتر داشته باشید. این روش لاک زدن ظاهری طبیعی و جذاب به ناخن های شما می دهد و می توانید به راحتی ناخن های خود را در خانه فرنچ و در هزینه ها صرفه جویی کنید. فرنچ ناخن در خانه کار دشواری نیست. در این مطلب خبرنگاران مراحل انجام فرنچ ناخن را به شما خواهیم گفت تا با کمی تمرین بتوانید به راحتی آن را به بهترین شکل انجام دهید.

ناخن ها را پاکسازی کنید

در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخن را از لاک و هرگونه آلودگی پاک نموده و سپس دست و ناخن های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی رنگ هم استفاده نموده اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست ها از آب سرد بهره ببرید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می گردد که پس از سرد شدن دست ها، لاک به راحتی و خیلی زود از روی ناخن جدا گردد.

به ناخن ها شکل دهید

با کوتاه کردن ناخن ها به اندازه دلخواه و هم اندازه آغاز کنید. به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن، هرچه ناخن بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن ها را از ته نگیرید. از قلم نیاندازید که حتما ناخن ها را سوهان بکشید.

ناخن ها را مرطوب کنید

دست های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای 1 یا 2 دقیقه مرطوب شوند. می توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از سوهان برقی مخصوص، کوتیکول های ناخن را به آرامی به عقب برگردانید. کوتیکول به لایه پوستی اطراف ناخن گفته می گردد. به هیچ عنوان نباید آن ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت های ناخن شده و بد شکل می شوند.

آماده کردن ناخن برای فرنچ

در این مرحله، ابتدا کمی الکل ضدعفونی کننده بزنید و سریع پاک کنید. قبل از اینکه اولین لایه لاک را بزنید، روی ناخن ها را براق کنید تا برای لاک زدن آماده شوند. برای این کار روغن کوتیکول را روی ناخن های خود بزنید.

لاک پایه را بزنید

معمولا لاک پایه به رنگ های صورتی کم رنگ، کرم روشن یا برق ناخن است؛ اما می توانید از هر رنگی که می خواهید بهره ببرید. اگر ناخن های زردی دارید، بهتر است رنگ پایه را کمی تیره تر انتخاب کنید. یک لایه نازک از لاک را بزنید و مدتی صبر کنید تا خشک گردد. با حرکت نرم و یکسان همه ناخن ها را لاک بزنید. این مرحله را برای لایه دوم تکرار کنید.

استفاده از برچسب فرنچ ناخن

بعضی ست های مانیکور برچسب های نازک ناخن هم دارند. وقتی رنگ پایه خشک شد، برچسب های فرنچ را بچسبانید تا نوک سفید بی نقصی به دست بیاورید. اگر از این برچسب ها ندارید مسئله ای نیست فقط کافی است با تمرکز بالا مرحله بعدی را انجام دهید. می توانید از چسب های معمولی و حتی از چسب زخم برای تکمیل کردن فرنچ خود بهره ببرید.

سر ناخن ها را سفید کنید

با لاک سفید خود، به آرامی سر ناخن را سفید و چند دقیقه صبر کنید تا لاک خشک گردد. این مرحله را یک بار دیگر تکرار کنید.

برچسب فرنچ ناخن را جدا کنید

در آخرین مرحله از فرنچ ناخن، برچسب ها را برداشته و یک لایه برق ناخن بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا این لایه خشک گردد. به همین راحتی ناخن های خود را در خانه فرنچ کردید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با یکی دیگر از روش های زیباسازی ناخن ژلیش ناخن را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 802

به "فرنچ ناخن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنچ ناخن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید