تور ایتالیا ارزان: عرضه محصولات نانویی در هفته طراحی میلان

به گزارش مجله خبری تیرول، دو شرکت ایتالیایی که از فناوری نانوپوشش در محصولات خود استفاده نموده بودند، توانمندی های خود را در این بخش در هفته طراحی میلان عرضه کردند.

تور ایتالیا ارزان: عرضه محصولات نانویی در هفته طراحی میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus)، فراوری نماینده و تأمین نماینده پیشرو محصولات مبتنی بر نانوپلاکت های گرافن می گوید دو طرح از محصولات حاوی پوشش گرافن G+ خود را در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشته است.

این شرکت پوشش های گرافنی G+ نو خود را در دو مجموعه در هفته طراحی میلان از 5 تا 10 سپتامبر برای علاقه مندان عرضه کرد.

در طول این رویداد، طراحان، معماران، خلاقان، فراورینمایندگان و برند های مبلمان و روکش مبل و طراحی داخلی محصولات و خلاقیت های نو خود را برای علاقه مندان عرضه کردند.

محصول گرافن به وسیله دو شرکت ایتالیایی به نمایش گذاشته می گردد: Plinio il Giovane، فراورینماینده مبلمان و لوازم داخلی درجه یک در میلان و Danese Milano، زیرمجموعه شرکت Artemide.

پوشش G+ برای جایگاه ها و مبل های Plinio il Giovane و میز Danese Milano استفاده شده است.

این پوشش ضدباکتری و ضدویروس در برابر کرونا، مقاوم در برابر سایش و ساییدگی، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و رسانای حرارتی است.

جیوانی سزارو، بنیان گذار دایرکتا پلاس گفت: لوازم داخلی، بازار های نوی را برای ما ایجاد نموده و ما بسیار مفتخریم که فناوری ما برای استفاده به وسیله دو شرکت مختلف انتخاب شده است.

چندی پیش، شرکت دایرکتاپلاس نتایج تست های اجرا شده روی پودر های گرافنی و اثر آن روی پوست را منتشر کرد. براساس اطلاعاتی که این شرکت منتشر کرد، تست های موفقیت آمیزی در آزمایش های برون تنی به دست آمده که به مشتریان در صنعت نساجی ثابت می نماید که آن ها می توانند با خیال راحت از گرافن در محصولات خود استفاده نموده و با به کارگیری گرافن در منسوجات، خواص جالب توجهی در این محصولات ایجاد نمایند. شرکت دایرکتا پلاس در این آزمایش ها نشان داده است که ترکیبات گرافنی این شرکت به وسیله پوست انسان جذب نمی گردد. این فراورینماینده گرافن گفته است که هشتمین آزمون برون تنی را انجام داده تا نشان دهد که پتانسیل جذب برای پودر گرافنی آن ها موسوم به G+ وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1855

به "تور ایتالیا ارزان: عرضه محصولات نانویی در هفته طراحی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: عرضه محصولات نانویی در هفته طراحی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید