طراحی موتور های پایه گازسوز برای خودرو های نیمه سنگین

به گزارش مجله خبری تیرول، مقیمی مدیرعامل ایران خودرو از طراحی موتور های پایه گازسوز برای خودرو های نیمه سنگین خبر داد.

طراحی موتور های پایه گازسوز برای خودرو های نیمه سنگین

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در بحث ارائه خدمات اعلام آمادگی می کنیم و همه نیاز های کشور را با جدیت کامل به خاتمه خواهیم رساند.

وی بیان نمود: بحث فعالیت جاری مطرح است که اقدامات آن را ارائه داده ایم و نیاز است کارگروهی برای این طرح مشخص شود. برای این طرح، بخش توسعه ای پیش بینی خواهیم کرد که به افزایش ظرفیت خودرو کمک خواهد کرد.

مقیمی اضافه نمود: باید به خودرو هایی که امروز در سطح جامعه فعال هستند کمک کرد تا به سمت دوگانه سوز شدن پیش فرایند. باید فعالیت حمل و نقل در کشور اقتصادی شود و ما نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم.

مدیر عامل ایران خودرو ادامه داد: در خودرو های نیمه سنگین به واسطه ماموریتی که داریم کار هایی آغاز کردیم که به صنعت کشور کمک خواهد کرد. محدودیتی در تولید این خودرو نداریم و اکنون در ایران خودرو هزینه توسعه پرداخت می کنیم.

مقیمی اضافه نمود: امکان تولید این خودرو وجود دارد و با سرعت بالا این کار را انجام خواهیم داد. موضوع خودرو های تبدیلی مطرح است که کارگاه هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

مقیمی اضافه نمود: ظرفیت روزانه برای تولید این خودرو برای موتور ای اف 7 معادل 400 دستگاه خودرو و برای ون 4 هزار دستگاه در سال است و در مورد آریسان دوگانه سوز نیز ظرفیت تولید خوبی داریم.

وی ادامه داد: این طرح با توجه به شرایطی که حاکم شده و بحث اقتصادی و کاهش آلایندگی پیروز خواهد بود. تبدیلی که از بنزین به گازسوز انجام می شود بدون مشکل است و مردم نگران این موضوع نباشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 700

به "طراحی موتور های پایه گازسوز برای خودرو های نیمه سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی موتور های پایه گازسوز برای خودرو های نیمه سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید