صعود اوکراین به یورو 2020 در شب جشنواره گل انگلیس، رونالدو به رکورد 700 گل رسید

به گزارش مجله خبری تیرول، اوکراین در شبی که ستاره پرتغالی توانست به رکورد 700 گل دست یابد به یورو 2020 صعود کرد و انگلیس یک پیروزی پر گل برابر بلغارستان به دست آورد.

صعود اوکراین به یورو 2020 در شب جشنواره گل انگلیس، رونالدو به رکورد 700 گل رسید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای انتخابی یورو 2020 دوشنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار و چهره یک تیم دیگر صعود کننده به مرحله نهایی تعیین شد.

در یکی از مهمترین بازی های این شب فرانسه از گروه H برابر ترکیه نهاده شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

خروس ها در هر دو نیمه بازی را کاملا در اختیار داشتند و در 45 دقیقه نخست فرصت های بیشتری برای گلزنی پیدا کردند.

آنتوان گریزمان که عملکرد خوبی در این بازی داشت دو بار فرصت گلزنی پیدا کرد اما در باز کردن دروازه میزبان ناکام بود. در مقابل ترکیه به گلزنی در ضد حمله امیدوار بود و در نیمه دوم به این امر نزدیک شد.

در نهایت حمله های فرانسه نتیجه داد و اولیور ژیرو که در دقیقه 72 وارد زمین شده بود با ضربه سر دروازه ترکیه را باز کرد. گریزمان توپ را از نقطه کرنر ارسال کرد و ژیرو در دقیقه 76 گل نخست بازی را به ثمر رساند. ترکیه که نمی خواست شکست بخورد خیلی زود توانست بازی را مساوی کند. کان در دقیقه 82 برای مهمان گلزنی کرد. در ادامه با وجود این که هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در این گروه ایسلند با دو گل آندورا را شکست داد و آلبانی با چهار گل برابر مولداوی پیروز شد.

در گروه B اوکراین برابر پرتغال نهاده شد و 2 بر یک پیروز شد.

میزبان در نیمه اول فوق العاده ظاهر شد و توانست با گل های رومن یارمچوک و آندری یارمولنکو 2 بر صفر حریفش را شکست دهد. در نیمه دوم تاراس استپاننکو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و یک پنالتی به پرتغال هدیه کرد. کریستیانو رونالدو توانست اختلاف را به حداقل برساند و به رکورد 700 گل دست یابد. ستاره پرتغالی در بازی های ملی و باشگاهی این رکورد فوق العاده را به ثبت رساند. پرتغال نتوانست از شکست فرار کند و اوکراین با این برد پنجمین تیم راه یافته به یورو لقب گرفت. پیش از این تیم های بلژیک، ایتالیا، لهستان و روسیه به یورو 2020 صعود نموده بودند.

در دیگر بازی این گروه صربستان 2 بر یک لیتوانی را شکست داد.

انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و با 6 گل بلغارستان را شکست داد. مارکوس رشفورد گل نخست را در دقیقه هفت به ثمر رساند و در ادامه رز بارکلی دبل کرد. گل چهارم انگلیس را رحیم استرلینگ در وقت های اضافه به ثمر رساند. او در نیمه دوم هم گلزنی کرد تا مانند بارکلی دبل نموده باشد. در نهایت هری کین ششمین گل تیمش را دز دقیقه 85 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه کوزوو با دو گل مقدونیه را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 464

به "صعود اوکراین به یورو 2020 در شب جشنواره گل انگلیس، رونالدو به رکورد 700 گل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود اوکراین به یورو 2020 در شب جشنواره گل انگلیس، رونالدو به رکورد 700 گل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید