شهرداری تبریز قهرمان مرحله نخست تور دوچرخه سواری اندونزی شد

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم شهرداری تبریز توانست عنوان قهرمانی نخستین مرحله تور دوچرخه سواری سینکاراک اندونزی را کسب کند.

شهرداری تبریز قهرمان مرحله نخست تور دوچرخه سواری اندونزی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرداری تبریز، مرحله نخست تور دوچرخه سواری بین المللی سینکاراک اندونزی امروز برگزار گردید و با قهرمانی تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید.

اولین مرحله مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور سینکاراک اندونزی، امروز برگزار گردید که در سرانجام در بخش تیمی شهرداری تبریز با زمان 7 ساعت و 40 دقیقه و 47 ثانیه به مقام نخست دست یافت.

جمال الدین محمود، مدیر برگزاری این مسابقات در ارتباطی کوتاه با سایت رسمی باشگاه شهرداری گفت: تور بین المللی سینکاراک اندونزی با حضور 108 رکاب زن از 25 کشور و در قالب 19 تیم (پنج تیم اندونزی) از امروز (27 آبان) استارت خورد و تا روز شنبه 4 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این تور رکاب زنان در مجموع جهت 1,097 کیلومتری را بعد از طی 18 شهر به سرانجام خواهند رساند و هدف اصلی از تور سینکاراک معرفی مناطق مختلف اندونزی مخصوصاً سوماترای غربی به عنوان بهترین مکان توریستی اشاره نمود.

جمال الدین محمود در مورد پیش بینی قهرمانی این تور توضیح داد: به نظر من با توجه به شناختی که از تیم ها دارم، قادر میزبانی از ایران و تیم شهرداری تبریز و سپس یکی از رکاب زنان تیم مالزی چون NIÑO Victor و یا COLLI Daniele بتوانند بهترین امتیازها را در این تور کسب نمایند.

در این رقابت قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی، سعید صفرزاده، محمد اسماعیل چایچی و خلیل خورشید در ترکیب تیم شهرداری تبریز حضور دارند.

ناصر هوشیار سرپرست تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: تیم شهرداری تبریز در تور سینکاراک اندونزی با شعار تبریز 2018 شرکت نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 494

به "شهرداری تبریز قهرمان مرحله نخست تور دوچرخه سواری اندونزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تبریز قهرمان مرحله نخست تور دوچرخه سواری اندونزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید