سورپرایز مشترک دو غول خودروسازی دنیا

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران : سرمایه گذاری مشترک نو - بوگاتی-ریماک (Bugatti-Rimac) به اسم فراوری کننده هایپراسپرت در سه ماهه چهارم امسال به انتها خواهد رسید.

سورپرایز مشترک دو غول خودروسازی دنیا

براساس گزارش خبرنگاران، گروه فولکس واگن و پورشه توافق نموده اند که یک سرمایه گذاری مشترک تازه که ترکیبی از ریماک ، یک شرکت کرواتی ساخت ابرخودرویهای برقی است ، با بوگاتی ایجاد نمایند.

این شرکت تازه بوگاتی-ریماک نام دارد و هر دو خودرو بوگاتی و ریماک خواهند ساخت. بوگاتی مانند پورشه بخشی از گروه فولکس واگن است. پورشه بعلاوه دارای سهمی در Rimac است.

مقر بوگاتی ریماک در زاگرب کرواسی و نه چندان دور از مقر فعلی ریماک خواهد بود. در همین حال ، طبق اعلامیه پورشه ، بوگاتی به ساخت اتومبیل در خانه فعلی خود در ملشیم فرانسه ادامه خواهد داد. در این اعلامیه آمده است که این خودرو به اسم یک مارک جداگانه به کار خود ادامه خواهد داد اگرچه بوگاتی و Rimac به طور مشترک مدل های تازه بوگاتی را فراوری می نمایند.

پورشه از سال 2018 سرمایه گذاری در Rimac Automobili را شروع کرد و اکنون 24٪ سهام این شرکت را در اختیار دارد. پورشه مستقیماً 45٪ از بوگاتی-ریماک را در اختیار خواهد داشت در حالی که 55٪ سهام به جای مانده را هم Rimac در اختیار خواهد داشت. بوگاتی به وسیله شرکت مادر خود ، گروه فولکس واگن ، به سرمایه گذاری مشترک تازه منتقل می گردد.

الیور بلومه ، رئیس پورشه در این اطلاعیه گفت: ما مهارت قوی بوگاتی را در تجارت هایپراسپرت با قدرت ابتکاری فوق العاده Rimac در زمینه امیدوار نماینده تحرک الکتریکی ترکیب می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1772

به "سورپرایز مشترک دو غول خودروسازی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز مشترک دو غول خودروسازی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید