سرمربی شهرداری گرگان: به اندازه قدرت حریف مصمم به قهرمانی هستیم

به گزارش مجله خبری تیرول، حمید کلاسنگیانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیگیری فینال لیگ برتر بسکتبال و برگزاری دو دیدار نخست این مرحله از مسابقات گفت: واضح بود که در دیدار اول فینال تیم نفت و بازیکنانش عملکرد بهتری داشتند. بیشتر از 50 درصد پرتاب های سه امتیازی بازیکنان این تیم به گل تبدیل شد. در کل از این بازی و نمایش بازیکنانم در آن راضی نبودم. بازیکنان شهرداری گرگان بازی دوم را بهتر آغاز کردند و نتیجه هم گرفتند.

سرمربی شهرداری گرگان: به اندازه قدرت حریف مصمم به قهرمانی هستیم

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم داوری که در دیدار دوم فینال هم وجود داشت، شرح داد: هر دو تیم نسبت به داوری معترض بودیم. در این بازی و در برخی صحنه ها کنترل بازی از دست داور خارج می شد و همین مسائل زیادی ایجاد کرد. در هر صورت آن بازی و اتفاقاتش تمام شده است. ما به فکر آینده هستیم و دیدارهای مهم و سرنوشت سازی که در پیش داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با یادآوری برگزاری دیدارهای سوم و چهارم فینال در آبادان گفت: قطعاً برای این دو بازی برنامه داریم. خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم از آبادان دست پُر بازگردیم. اصلاً اینگونه نیست که برگزاری بازی در آبادان روی انگیزه و اراده تیم ما تأثیر گذاشته باشد. شرایط برای هر دو تیم کاملاً برابر است و اینکه باید در خانه حریف به میدان برویم، روی عملکرد ما خللی وارد نمی کند.

کلاسنگیانی با تاکید بر اینکه نفت آبادان از بهترین های چند دوره لیگ بسکتبال است، ادامه داد: تیمی که متشکل از بازیکنان با تجربه است و چند دوره راهی فینال شده قطعاً از تیم های خوب به حساب می آید. حریف قدرتمندی داریم و به همان اندازه مصمم به نتیجه دریافت از دیدارهای باقی مانده و قهرمانی در لیگ هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان در مورد وضعیت پری پتی بازیکن خارجی تیمش که در دیدار دوم فینال دچار آسیب دیدگی شد، گفت: تنها مشکل عمده تیم همین موضوع است. وضعیت پتی اصلاً تعیین نیست. او از بازیکنان مؤثر تیم در دیدارهای اخیر بود و غیبتش در دیدارهای پیش روی فینال قطعاً تأثیر منفی خود را خواهد داشت. منتظر هستیم تا ببینیم کادر پزشکی در مورد وضعیت او برای این دیدارها چه نظری می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 198

به "سرمربی شهرداری گرگان: به اندازه قدرت حریف مصمم به قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرداری گرگان: به اندازه قدرت حریف مصمم به قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید