ستاره استقلال را روی دست بردند!

به گزارش مجله خبری تیرول، سیدحسین حسینی بدون تردید یکی از برترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر بیست و یکم بوده است. کاپیتان این روز های استقلال با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر در 7 مسابقه پیراهن تیمش را برتن نموده و توانسته نمایش های کم نقص و خوب را ارائه کند.

ستاره استقلال را روی دست بردند!

حسینی در 7 مسابقه ای که برای استقلال بازی نموده، 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته که آماری فوق العاده برای این دروازه بان باتجربه محسوب می گردد. او که بعد از استراحت کوتاه مدت دوباره از مسابقه دربی به ترکیب استقلال برگشته، توانسته در 3 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد که یک رکورد خوب است. او علاوه بر بازی با پرسپولیس مقابل پیکان و سپاهان هم گل نخورده است.

سیدحسین در مصاف دیروز با سپاهان هم عملکرد خوبی داشت و در چند صحنه با واکنش های خوب خودش مانع از فروریختن دروازه شد تا نقش مهمی را در برد ارزشمند شاگردان فرهاد مجیدی ایفا نماید. بعد از سوت خاتمه مسابقه نیز حسینی مورد توجه علیرضارضایی دروازه بان جوان آبی ها نهاده شد. رضایی بعد از خاتمه بازی بلافاصله به سمت حسینی رفت و موفقیتش را تبریک گفت. بعلاوه بهزاد غلامپور نیز خودش را به حسینی رساند و او را تحسین کرد. در نهایت غلامپور و رضایی، کاپیتان استقلال را روی دست بلند کردند تا علاوه بر برپایی یک جشن 3 نفره او را روی دست از چمن آزادی خارج نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1999

به "ستاره استقلال را روی دست بردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال را روی دست بردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید