رشد مالی ایتالیا به شدت کاهش یافت

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: موسسه آمار ایتالیا در تازه ترین گزارش خود از کاهش 0.3 درصدی رشد مالی این کشور در سه ماه دوم امسال میلادی خبر داده است.

رشد مالی ایتالیا به شدت کاهش یافت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ موسسه آمار ایتالیا در تازه ترین گزارش خود از کاهش 0.3 درصدی رشد مالی این کشور در سه ماه دوم امسال میلادی خبر داده است.

کاهش 0.3 درصدی رشد مالی ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در سه ماه دوم امسال در حالی است که برآوردهای اولیه حاکی از کاهش 0.2 درصدی رشد مالی این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش رشد مالی ایتالیا در مقایسه با 12 ماه گذشته نیز بیش از 2.1 درصد کاهش داشته است. ایتالیا با طولانی ترین رکود مالی پس از جنگ جهانی دوم روبرو شده و در دو سال اخیر همیشه کاهش رشد مالی را تجربه نموده است.

پیش بینی می گردد ایتالیا امسال نیز با کاهش 1.4 درصدی رشد مالی روبرو گردد. ادامه بی ثباتی سیاسی در ایتالیا نیز می تواند تاثیر منفی زیادی بر وضعیت مالی این کشور داشته باشد. ایتالیا با بحران بدهی 2 هزار میلیارد یورویی روبرو است و این کشور پس از یونان دومین بدهکار بزرگ منطقه یورو به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 353

به "رشد مالی ایتالیا به شدت کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد مالی ایتالیا به شدت کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید