رستورانی عجیب در چین شبیه به تپه های موریانه ای

به گزارش مجله خبری تیرول، هنر و معماری نیرو های قدرتمندی هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، نتایج چشمگیری را به بار می آورند. فرقی نمی کند یک آسمان خراش آینده نگر باشد، یک عمارت منحصر به فرد حومه شهر یا یک رستوران که اخیراً در چین ظاهر شده است. آخرین شاهکار معماری، طراحی به شکل تپه غول پیکر موریانه است.

رستورانی عجیب در چین شبیه به تپه های موریانه ای

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تاسیسات رستوران مشابه تپه بزرگ موریانه ها در چین افتتاح شد.

وقتی هنر و معماری به روش صحیح ترکیب شوند ، نتایج می تواند چشمگیر باشد ، مانند موردی که در رستوران جدیدی در شهر دونگ فنگگیون در استان یوننان چین ظاهر می گردد. این سازه هنری غیرمعمول توسط استودیوی معماری مستقر در هنگ کنگ Cheng Chung Design (CCD) ساخته شده است که نصب هنرمند محلی لو شو را که ترجیح می دهد به سبک هنرهای زمینی خلق کند ، زنده کرد.

مجموعه رستوران به طور هماهنگ با چشم انداز اطراف ترکیب شده است

مرجع: هنر لند (منظره و هنر) جهت نسبتاً جدیدی در هنر است که در دهه 1960در آمریکا ظهور کرد. . در ابتدا ، این نوعی اعتراض هنرمندان به همه مواد مصنوعی و پلاستیک زیاد بود که همه چیز را در اطراف پر می کرد. هنرمندان آغاز به ایجاد فعالانه آثاری کردند که با مواد طبیعی و خود منظره پیوندی ناگسستنی دارند. آثار هنری متناسب با طبیعت اطراف است و از مناطق دیگر آورده نشده است. همه عناصر فقط از مواد محلی از چمن ، برگ ، چوب خشک ، سنگ و ...

معماران Cheng Chung Design هنگام تزئین ورودی رستوران از اشکال غیراستاندارد ساختمان ها استفاده کردند.

تصادفی نیست که این اشکال معماری رستوران انتخاب شده است. این رستوران در منطقه ای واقع شده است که چندین دهه است خانه های سنتی به شکل گنبد یا برج ساخته شده است. بنابراین جای تعجب نبود که وقتی طراحان این مجموعه را طراحی می کردند ، به کارهای یک هنرمند محلی روی می آوردند و تاسیساتی را زنده می کردند که بیشتر شبیه تپه های غول پیکر موریانه است تا بناهای سنتی.

فضای داخلی منحنی های طبیعی نمای خارجی موریانه ها را گسترش می دهد.

البته ، معماران شرکت CCD که در نمای ساختمان کار می کردند ، از ماسه و خاک رس به معنای معمول استفاده نمی کردند ، بلکه از آجر قرمز ساخته شده از مواد طبیعی محلی استفاده می کردند. در همان زمان ، از هیچ مصالح ساختمانی مصنوعی در ساختار خانه استفاده نشده است و در دکوراسیون فضای داخلی ، هیچ تقویت نماینده فولادی ، حتی یک میخ وجود ندارد.

طاق های بزرگ آجری ، سقف های بلند و نورگیرها به ایجاد فضای داخلی متمایز یاری می نماید.

خود توسعه دهندگان درباره پروژه خود می گویند: این رستوران دارای نماهای مقاوم ، خطوط منحنی و حجم در ارتفاع خیره نماینده است. این تیم با یک ماده اصلی ساخته شده از آجر قرمز که به صورت یکپارچه با طبیعت اطراف ترکیب می گردد ، کار کردند. برای احترام به ایده خالق نصب و تمیز نگه داشتن آن ، استفاده از سایر مواد به حداقل رسیده است.

صفحه فولادی منحنی در ورودی و اشیا هنری در سالن ها جلوه ای هنری به فضا می بخشد.

فضای داخلی مجموعه رستوران نیز از تأثیرگذاری کمتری برخوردار نیست. اشکال ارگانیک ، طبیعی بودن آجر قرمز ، ایده خلاقانه لو شو ، ترکیب عناصر و خاصیت پلاستیکی خاص سبک آرت دکو ، لوازم جانبی اصلی - همه اینها به بهبود عملکرد و تغییر فضا مطابق با نیازهای سازمان مدرن سالن های رستوران یاری می نماید .

فضای داخلی خارق العاده رستوران پیش چشم بازدیدنمایندگان

تصویری غیرمعمول در برابر دید بازدیدنمایندگان باز می گردد: سقف های طاقدار بلند ، در قسمت بالا مخروطی ، زیبایی خارق العاده طاق های ساخته شده از آجر به روشی خاص ، پنجره های کوچک که نور را وارد می نمایند ، یک صفحه فولادی منحنی در ورودی ، لامپ های حصیری بزرگ به صورت لامپ های کف ، و مجسمه های هنری ، درختان زنده و مبلمان کاملاً مدرن نصب شده است. اما چنین تضادی به هیچ وجه چشم را آزار نمی دهد ، بلکه برعکس ، فقط بر سبک و هماهنگی خاصی که در همه سالن های رستوران حاکم است ، تأکید می نماید.

سر سبزی و نورپردازی اصلی فضای منطقه غذاخوری را زنده می نماید.

شایان ذکر است که سوراخ هایی روی سقف هر تپه موریانه ایجاد شده است ، که به سازماندهی نوعی تئاتر سایه یاری می نماید.

هر قطعه هنری در مجموعه رستوران ها یک اثر هنری واقعی است.

به هر حال ، این رستوران که 50٪ Cloud نام دارد ، در قلمرو گروه معماری واقع شده است ، که همچنین نصب توسط هنرمند لو شو است. این سازه هنری در مقیاس بزرگ شامل: یک سالن چند منظوره برای برنامه های مختلف و مراسم جشن ، یک گالری هنری و یک هتل ، فضای داخلی آن نیز توسط متخصصان طراحی چنگ چونگ طراحی شده است.

این رستوران دارای مناطق خلوت (50٪ Cloud ، چین) است.

مبلمان مدرن به طور هماهنگ با فضای داخلی رستوران (50٪ Cloud ، چین) ترکیب شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1522

به "رستورانی عجیب در چین شبیه به تپه های موریانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستورانی عجیب در چین شبیه به تپه های موریانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید