دستورالعمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش مجله خبری تیرول، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات سرانجام ترم تحصیلی 99-98 این دانشگاه به روسا و سرپرستان واحد های استانی اطلاع داد.

دستورالعمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع، دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات انتها نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 را به روسا و سرپرستان واحد های استانی این دانشگاه ابلاغ کرد.

جلالی جواران در پی این ابلاغ گفت: این دستورالعمل درخصوص تفویض اختیار نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری - عملی نسبت به شرایط شهر و مرکز هر استان و نظر به شیوع مجدد ویروس کرونا در بعضی از مناطق کشور است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: رعایت حداقل واحد های انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون و ... از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1172

به "دستورالعمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید