داور شرایط قضاوت را نداشت، صندلی خوزستان لیگ برتر است

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/لرستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست برابر خیبر از داوری این بازی انتقاد کرد.

داور شرایط قضاوت را نداشت، صندلی خوزستان لیگ برتر است

سهراب بختیاری زاده در جمع خبرنگاران بیان نمود: از تک تک بازیکنان تیمم تشکر می کنم و فوق العاده بودند. در 90 دقیقه یک تیم به معنای واقعی بودیم.

وی با بیان اینکه در لحظه لحظه بازی شاهد اتحاد بازیکنانم بودم، بیان نمود: به میزان خیبر برای گل زدن فرصت داشتیم ولی استفاده نکردیم.

بختیاری زاده با انتقاد شدید از داور این ملاقات ادامه داد: داوری نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار داد که برایم عجیب بود. در تمام عمر فوتبالیم چنین قضاوتی ندیدم و برایم جای سوال است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد صحنه مشکوک و بحث برانگیز این بازی اظهار کرد: کارشناس داوری نیستم و خیلی از قوانین را بلد نیستم ولی در مورد این صحنه شک ندارم و خودم دیدم پنالتی شد و داور سوت زد؛ ولی بازیکنان خیبر و نیمکت این تیم داور را زیر فشار گرفتند تا جایی که در دو دقیقه آن سوت را برگرداند و این برایم عجیب بود ولی داور باید جوابگو باشند.

مدافع سابق استقلال توضیح داد: هر اتفاقی بیفتند دیگر امتیاز ما بر نمی گردد و کوشش همه بازیکنان هدر رفت.

بختیاری زاده گفت: این یک نقص و ایراد بزرگ در فوتبال کشور است هر چند در هفته های گذشته در مورد مسائل داوری خیلی صحبت شده ولی از دست من مربی خارج است که رودرروی کمیته داوران قرار بگیرم ولی در روز روشن حق تیمم خورده شد.

وی اضافه نمود: دوباره می گویم امروز چنین قضاوتی را ندیدم و داور شرایط قضاوت را نداشت و می ترسید. اگر شرایط، بازی ها و قضاوت ها در خرم آباد اینطور باشند باید از همین الان صعود خیبر را تبریک بگوییم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: ما می توانستیم امروز بازنده نباشیم ولی شکست را قبول می کنیم و سعی می کنیم در هفته بعد و در بازی خانگی جبران کنیم.

وی با بیان اینکه فوتبال لرستان و خرم آباد قابل احترام است و فوتبالیست های خوبی داشته و پتانسیل خوبی دارد، اظهار داشت: هدفمان این است که هفته به هفته بهتر شویم. فوتبال خوزستان و استقلال اهواز جایگاهش لیگ برتر است ولی برای لیگ برتر شدن احتیاج به یک سری آیتم ها شاخصه ها و ویژگی ها است.

بختیاری زاده گفت: بازیکنان خوبی داریم ولی تعداد آنها آنقدر زیاد نیست، تمامی بازیکنان ذخیره امروز استقلال زیر 23 ساله بودند.

وی یادآور شد: در هفته های آینده 2 یا 3 بازیکن بزرگسال به تیم اضافه می گردد چون با 11 بازیکن نمی توانیم یک لیگ را به انتها رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1934

به "داور شرایط قضاوت را نداشت، صندلی خوزستان لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور شرایط قضاوت را نداشت، صندلی خوزستان لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید