خط و نشان قطری ها برای ایران و عربستان، رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2027

به گزارش مجله خبری تیرول، این روز ها در فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 رقابت سختی میان کشورمان با عربستان و قطر ایجاد شده است.

خط و نشان قطری ها برای ایران و عربستان، رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2027

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اعلام رسمی نامزدی ایران، عربستان و قطر در هفته اخیر برای میزبانی از این مسابقات آسیایی رقابت سختی اتفاق افتاده و رسانه های این کشور ها به این موضوع پرداختند.

امروز نشریه استاد الدوحه قطر در گزارشی برای ایران و عربستان خط و نشان کشیده و به نوعی این کشور را برنده قطعی این رقابت دانسته است. این رسانه قطری نوشت: هیچ شکی نیست که اعلام نامزدی قطری برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 دیگر رقبا را غافلگیر نموده، چون این کشور میزبان جام جهانی 2022 است و رقابت با آن بسیار سخت است.

هیچ شکی نیست که حضور قطر در این رقابت نکته ای منفی برای رقبای آن ها برای میزبانی از این تورنمنت آسیایی است. همه رقبا فکر می کردند برای کسب میزبانی از این رقابت ها کار آسانی را پیش رو دارند، ولی با ورود قطر همه معادلات بهم ریخت. ایران و عربستان تا به امروز به صورت رسمی برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 پا پیش گذاشتند، ولی با ورود قطر آن ها به نقطه اول برگشتند، چون با وجود استادیوم های مجهز قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 شانس آن ها در این رقابت کم می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 920

به "خط و نشان قطری ها برای ایران و عربستان، رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2027" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان قطری ها برای ایران و عربستان، رقابت برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2027"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید