خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا

به گزارش مجله خبری تیرول، در کوهستان کولتو فاوا در شمال ایتالیا یک خرگوش صورتی رنگ عظیم الجثه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این کوهستان و عروسک بامزه با خبرنگاران همراه باشید.

خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بر تپه های کوهستان 5000 متری کولتو فاوا واقع در منطقه پیدمونت در شمال ایتالیا، یک خرگوش غول آسای صورتی رنگ وجود دارد. این عروسک عظیم الجثه به پشت خوابیده و دستانش را رو به آسمانی که گویا از آن سقوط نموده، گگردده است. احتمالاً این سقوط مهلک بوده، چرا که کناره خرگوش پاره شده و امعاء و احشایش بیرون ریخته اند. البته این منظره مخوف نیست، بلکه لبخندی به روی لب های شما می آورد.

این خرگوش صورتی توسط گروهی از هنرمندان وینی به نام ژلیتین، به عنوان یک مجسمه در فضای باز ساخته شده تا مردم از آن بالا روند، روی شکمش استراحت نمایند و با آن بازی نمایند.

این خرگوش 61 متر طول و 6 متر ضخامت دارد و از مواد نرم و ضدآب ساخته و با کاه پر شده است.

این خرگوش که در سال 2005 روی تپه قرار داده شده، در ابتدا به رنگ صورتی روشن بود، اما حالا به رنگ خاکستری تیره درآمده و در حال پوسیده شدن است. انتظار می رود تا سال 2025 این خرگوش به طور طبیعی کاملاُ ناپدید گردد. در حال حاضر برنامه ای برای جابجایی یا محافظت از آن وجود ندارد. اما به عنوان مکانی برای بازدید و سرگرمی گردشگران و مردم بومی ایتالیا به شمار می رود.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 621

به "خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید