خبرنگاران کریمی: باید حامی تیم ملی تکواندو باشیم، عسگری کارش را بلد است

به گزارش مجله خبری تیرول، تهران- خبرنگاران- سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و از کارشناسان این رشته، گفت: فریبرز عسگری سرمربی تیم ایران کارش را بلد است و با انگیزه بالا قدم برمی دارد. باید حامی او و هوگوپوشان باشیم تا در المپیک به موفقیت برسند.

خبرنگاران کریمی: باید حامی تیم ملی تکواندو باشیم، عسگری کارش را بلد است

مرتضی کریمی که سابقه سال ها حضور در کادر فنی تیم ملی تکواندو و راهنمایی تیم ملی بزرگسالان ایران را دارد در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: نمی توان از هم اکنون در خصوص شرایط تکواندوکاران ایران در المپیک توکیو صحبت کرد. آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی باید قدر این موقعیت را دانسته و از شرایط تمرینی به خوبی استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: دیگر کشورها نیز مثل ما کوشش می نمایند و در رویدادهای مهم هر ورزشکاری که آماده تر است و از فرصت ها و اشتباهات حریف بهره ببرد به پیروزی می رسد. هادی پور و حسینی انگیزه بالایی دارند اما باید پذیرفت که تعویق المپیک از لحاظ روحی هر ورزشکاری را دچار مشکل می نماید و مهمترین مسله این است که باید این دو ملی پوش از نظر روحی و انگیزشی، ترغیب شوند.

این مربی باتجربه در خصوص عملکرد فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی ایران، گفت: او به کارش مسلط است و انگیزه بالا موجب شده تا همواره چند قدم جلوتر از شرایط باشد. با این حال وی و شاگردانش باید کوشش زیادی انجام دهندو ما نیز به عنوان خانواده تکواندو می بایست حامی آنان باشیم تا موجب انگیز و دلگرمی گردد.

مدیر فنی تیم کَن در خصوص برگزاری فصل جاری مسابقات لیگ به صورت فشرده، گفت: اقدام به برگزاری بسیار خوب بود چراکه تکواندوکاران حدود یک سال از شرایط مسابقه دور بوده و همین امر آنان را دچار افسردگی نموده بود.

وی گفت: برگزاری لیگ هرچند به صورت فشرده موجب شد تا انگیزه بسیاری از جوانان دوباره بازگردد و آنها با امید زیاد به تمرین و مسابقه بازگردند. اما باید پذیرفت که سطح فنی نسبت به فصول قبل پایین تر بود. در گذشته بازیکنان هر هفته بهتر می شدند اما سال جاری فرصتی نداشتند. با این حال امیدوارم برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی ادامه داشته باشد و نمی توان از کوشش سازمان لیگ و فدراسیون برای برپایی لیگ، به راحتی عبور کرد.

کریمی در خصوص عملکرد خوب تیم کَن در مرحله گروهی لیگ برتر و صعود به نیمه نهایی، شرح داد: تمرینات خوبی داشتیم و توقع ما نیز صعود به نیمه نهایی بود. در این باشگاه عملکرد همه حرفه ای است و همه دیدند که هوگوپوشان تیم ما با آمادگی وارد شیاپچانگ شدند.

وی در خصوص تقابل تیمش با صنعت مس کرمان در نیمه نهایی، شرح داد: مس تیم خوبی است. باید برای موفقیت دیدارهای حساس، تمرینات خوبی داشت و از فرصت ها استفاده کرد.

کریمی در پاسخ به این سوال که لیگ سال جاری از نظر فنی کمکی به تیم ملی خواهد داشت؟ گفت: قطعا کمکی نمی گردد چرا که مسابقات خیلی فشرده برگزار گردید و به قول سرمربی تیم ملی، با این هوگوها نمی گردد در خصوص مسائل فنی تکواندوکاران، نظر قاطع داد. معتقدم بازیکنان نتوانستند با این هوگوها پتانسیل فنی خودشان را نشان بدهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1536

به "خبرنگاران کریمی: باید حامی تیم ملی تکواندو باشیم، عسگری کارش را بلد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کریمی: باید حامی تیم ملی تکواندو باشیم، عسگری کارش را بلد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید