تور استانبول: خانه خون آشام در استانبول

به گزارش مجله خبری تیرول، شاید تا بحال اسمی از خانه خون آشام استانبول نشنیده باشید، یا اگر هم شنیده اید اطلاعاتی خاصی در خصوص آن نداشته اید. اگر اینگونه بوده و میخواهید بیشتر با این جاذبه در استانبول آشنا شوید با خبرنگاران همراه باشید تا برایتان این مکان تفریحی و مهیج را توصیف کنیم.

تور استانبول: خانه خون آشام در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

شهر بی همتای استانبول دارای مکان ها و جاذبه های گردشگری مهمی است که البته این جاذبه ها تنها مربوط به هنر و فرهنگ نمی باشد، بلکه مکان های سرگرمیی بسیار زیادی را هم به وجود آورده است. یکی از این مکان های سرگرمیی خانه خون آشام استانبول است؛ که برای دوستداران بازی های فکری و هیجانی ساخته شد. پس اگر اهل این گونه سرگرمیات هستید، حتما این سرگرمی را در فهرست گردشگری خود در سفر با تور استانبول قرار دهید.

خانه خون آشام کجاست؟

خانه خون آشام انتخاب اول بسیاری از مسافران و گردشگران است، با ورود به این مکان، زمان با سرعت گذر خواهد نمود. احتمالاً بسیاری از هموطنان در داخل ایران بازی در اتاق فرار را تجربه نموده اند و یا درباره این بازی جالب و فکری شنیده اند، که به خوبی می دانند چه لحظات منحصر به فردی را برای آن ها رقم خواهد زد.

خانه خون آشام هم کاربرد مشابه با این نوع بازی ها دارد، اما اندازه واقعی بودن و دکورهایی که در آن قرار گرفته است، بسیار شبیه به واقعیت بوده و می توان آن را تلفیقی از دو بازی اتاق فرار و تونل وحشت در نظر گرفت.

از نظر فیلمنامه که برای این بازی ها در نظر گرفته شده، بسیار پیچیده تر از سایر بازی هاست و احتیاجمند خلاقیت بسیاری در افراد می باشد. در خانه خون آشام شما وارد یک بازی گروهی خواهید شد که باید با تمام اعضای گروه همکاری کنید. اگر فکر می کنید فرد خلاقی هستید و این قدرت را در خود می بینید که بازی را به تنهایی حل کنید و قهرمان تیم شناخته شوید، باید بگویم سخت در اشتباه هستید.

بازی در خانه خون آشام، ترسناک اما مجذوب نماینده

زمانی که وارد این بازی فکری می شوید، تجربه لذت بخشی را پشت سر خواهید گذاشت و خود را در دل تاریخ مشاهده می کنید. در این بازی موجودات و هیولاهای وحشتناکی را دیدار خواهید کرد.

اگر از افرادی هستید که به افزایش آدرنالین خون بی اعتنا هستید و ترجیح می دهید از بروز آن جلوگیری کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه وارد این خانه نشوید، چرا که خانه خون آشام به صورتی طراحی شده است که هیجان خون شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.

همانگونه که از نام آن معین است، این خانه متعلق به خون آشام هاست و فضای خونین آن اندازه اقتدار و شجاعت شما را معین می نماید.

برای ورود به خانه خون آشام ها یک سلسله مراتب باید گذارند گردد و قوانین و مقررات مربوط به خانه خون آشام را افراد باید رعایت نمایند. همانگونه که در بالا ذکر شد، مهمان ها هیجان زیادی را پشت سر خواهد گذاشت، بنابراین افرادی که دچار مشکل های قلبی و یا صرع هستند اجازه ورود به این مکان را پیدا نخواهند کرد.

از سوی دیگر محدودیت سنی برای افراد وضع شده که، حداقل سن برای ورود به این خانه دلهره آور حداقل 16 سال می باشد.

قوانین بازی مهیج خانه خون آشام

یکی دیگر از قوانین جالب این موضوع است که فردی را که وارد بازی شده دیگر حق خروج نخواهد داشت و قبل از ورود به بازی علامت را به شما نشان خواهند داد که در زمان بحرانی و اگر مسئله ای برایتان پیش آمد، این علامت را نشان می دهید و مسئولین شما را از بازی خارج می نمایند.

برای ورود به خانه خون آشام، ابتدا بلیط آن را تهیه کنید و سپس لوکیشن را پیدا نموده و به محل بازی مراجعه کنید.

شاید در فکر خود بسیار هیجان داشته باشید تا به محل مورد نظر برسید وهر چه سریعتر بازی آغاز گردد، اما زمانی که شما وارد خودرو می شوید تا به خانه خون آشام مراجعه کنید بازی آغاز شده است و هر لحظه منتظر هر اتفاقی باشید.

فضای درون اتاق بازی

زمانی که به ساختمان محلی که در آن خانه خون آشام واقع شده می رسید، ساختمان بلندی را مشاهده خواهید کرد و این انتظار را دارید تا به رسیدن به طبقه مورد نظر افرادی در آنجا قرار گرفته باشند که بلیط شما را آنالیز نمایند و سپس درب اتاق باز گردد و تیم به شما معرفی گردد و شما وارد بازی شوید، که باز هم باید بگویم متاسفانه این بار هم در اشتباه هستید.

زمانی که شما دیوار را نگاه می کنید متوجه می شوید بر روی دیوارها خون ریخته و محوطه حالت عادی به خود ندارد. با خود فکر خواهید کرد حتماً جنایتی در این منطقه اتفاق افتاده و یا یک جای کار می لنگد و احتمالاً تصمیم خواهد گرفت که به پلیس تماس بگیرید.

در حالی که گوشی خود را بر می دارید تا با پلیس تماس بگیرید، فردی در حال تماس گرفتن با شما می باشد و در این لحظه وارد بازی اصلی خواهید شد.

وقتی وارد درب اصلی می شوید به ناگهان هیچ راه خروجی را مشاهده نخواهید کرد و تنها دیوار هایی را می بینید که ها پر از خون و قرمز شده است. اینجا زمانی است که هزاران دشنام نثار خود می کنید چرا پای در این مکان گذاشته اید و دوست دارید هر طور که شده حتی با فروپاشی دیوار ها به بیرون بروید ولی هیچ راه خروجی ندارید.

ترسی که در این بازی تجربه خواهید کرد، ترس مرموزی است که تا زمانی که در این کره خاکی نفس میکشید، خاطره آن با شما همراه خواهد بود.

البته بازهم تاکید میکنم که به هیچ وجه اگر مشکل تنفسی و یا قلبی دارید پای در این محل نگذارید، چرا که بسیار برای شما خطرناک خواهد بود.

درباره خانه خون آشام

بی شک خانه خون آشام یکی از مجذوب نماینده ترین جاذبه های استانبول است. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و آدم ماجراجویی هستید حتما از خانه خون آشام تماشا کنید و خودتان را برای یک هیجان غیر قابل توصیف آماده کنید. بی شک هیچ جای دیگری چنین تجربه ای نخواهید داشت.

شرایط ورود به خانه خون آشام

  • رزرو بلیط قبل از ورود
  • بازی بصورت گروهی انجام می گردد.
  • ورود اشخاص مبتلا به صرع، بیماری های قلبی و کلاوستروافوبیا ممنوع است.
  • حداقل سن برای ورود 16سال است.
  • آسیب زدن به وسایل داخل خانه ممنوع.
  • شما تحت کنترل دوربین های مداربسته هستید، در صورت احتیاج می توانید درخواست یاری کنید.

آیا شما نیز بازی در خانه خون آشام ها را تجربه نموده اید؟ حس و حالتان به چه صورت بوده است؟ اگر سابقه بازی در این خانه مرموز را ندارید تمایل دارید آن را تجربه کنید؟

منبع: دلتابان
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور استانبول: خانه خون آشام در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: خانه خون آشام در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید