جزیره جیمز باند پوکت، تکه ای از بهشت

به گزارش مجله خبری تیرول، جزیره معروف جیمز باند، در شهر زیبای پوکت در کشور تایلند قرار گرفته است که یکی از متمایز کننده ترین ویژگی این جزیره از بقیه جزیره های پوکت، صخره های بزرگ آهکی است که به طور عمودی از دریای سبز زمردین، سر به بیرون آورده اند. فانگ نگا بی، منطقه ای به مساحت 400 کیلومتر مربع است و تقریبا 100 جزیره دیگر در آن قرار گرفته است که اکثرشان به خاطر زیبایی بی نظیر و یا شکل عجیبی که دارند، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده اند. از سال 1974 که این جزیره در فیلم جیمز باند نشان داده شد، به یکی از جاذبه های توریستی مورد توجه در این کشور تبدیل شده است.

جزیره جیمز باند پوکت، تکه ای از بهشت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

خوشبختانه، این جزیره زیر نظر حفاظت پارک ملی است و هیچ قایقی از هیچ نوعی، به خاطر موقعیت متزلزل آن (در قسمت بالایی بسیار پهن است و در قسمت پایین، باریک) اجازه نزدیک شدن زیاد به جزیره را ندارد و بنابراین برترین راه تماشا این جزیره به وسیله قایق های کوچک و یا ساحل کوچک Koh Ping Ghan است. در قسمت شرقی شلوغ این ساحل هم، راهروهای کوچک زیادی پر از فروشنده وجود دارد که در صورت تمایل می توانید سوغاتی های خاصی را از آنها بخرید.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1811

به "جزیره جیمز باند پوکت، تکه ای از بهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره جیمز باند پوکت، تکه ای از بهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید