تیم کریکت ایران برابر چین پیروز شد، لغو مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا در بانکوک

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: تیم کریکت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین پیروز شد.

تیم کریکت ایران برابر چین پیروز شد، لغو مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا در بانکوک

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم ملی کریکت زیر 19 سال کشورمان در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا امروز (چهارشنبه) مقابل تیم قدرتمند چین صف آرایی کرد و توانست حریف قدر خود را شکست دهد.

تیم ملی کریکت جوانان ایران که در این رقابت ها در گروه یک (گروه 3 تیمی) با 2 تیم قدرتمند چین و سنگاپور همگروه است، روز چهارشنبه برابر چین توانست با حساب 110 بر 79 این تیم را تسلیم کند و به یک برد غرور انگیز دست یابد.

چون گروه یک، 3 تیمی است لذا هر تیم باید 2 بار به میدان بیاید که مصاف با چین دومین بازی ما بود. تیم ایران که در نخستین بازی خود به سبب عدم آشنایی با شرایط زمین مسابقه و وضعیت آب و هوایی، مغلوب چین شده بود، امروز پیروز شد با تجربه بیشتر گام به میدان بگذارد و با اراده و عزمی مصمم شکست بازی گذشته خود را جبران کند.

تیم ملی جوانان زیر 19 سال کریکت کشورمان، فردا (پنج شنبه) برای دومین بار با تیم صاحب نام سنگاپور مبارزه می نماید، در بازی نخست تیم سنگاپور پیروز به پیروزی شده بود.

شایان ذکر است در دیگر گروه این مسابقات تیم های بوتان، میانمار، مالدیو و عمان حضور دارند. در خاتمه دور نخست از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی راه خواهند یافت. این مسابقات در شهر بانکوک پایتخت تایلند جریان دارد.

خبر دیگر اینکه مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا که قرار بود در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار شود به سبب ناآرامی های پایتخت این کشور به تعویق افتاد.

این مسابقات قرار بود آذرماه در این شهر برگزار شود و تیم اصفهان به نمایندگی از کشورمان نیز در آن حضور یابد که به سبب مسائل یادشده، مقرر شد رقابت های فوق در تاریخ دیگری برگزار شود.

قر ار است کنفدراسیون طناب کشی آسیا تاریخ برگزاری این مسابقات را متعاقبا اعلام کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 434

به "تیم کریکت ایران برابر چین پیروز شد، لغو مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کریکت ایران برابر چین پیروز شد، لغو مسابقات طناب کشی قهرمانی آسیا در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید